جت جامپ: مسیر سریع پراپی برای اعطای سرمایه

جت جامپ: مسیر سریع پراپی برای اعطای سرمایه
جت جامپ: مسیر سریع پراپی برای اعطای سرمایه

 

اگر تریدر ماهری هستید، ولی سرمایۀ کافی برای کسب سودهای کلان در اختیار ندارید، اصلاً ناراحت نباشید! هزاران و حتی در مقیاس جهانی، میلیون‌ها نفر مثل شما وجود دارند.

کسانی که مهارت کافی را دارند، ولی به‌خاطر نبود پول کافی، نمی‌توانند آن‌طور که بایدوشاید از توانایی خود درآمد داشته باشند؛ همان‌طور که خودتان می‌دانید، خریدوفروش دارایی‌های مختلف در بازارهای مالی گوناگون، با سرمایۀ بیشتر، سود بسیار بیشتری هم رقم خواهد زد.

دیگران چه می خوانند:

خب این مشکل راه‌حل دارد و شرکت‌های پراپ‌ فرم برای رفع این مسئله ایجاد شدند. 

 

منظور از شرکت‌های پراپ فرم چیست؟

شرکت‌های پراپ فرم، مجموعه‌هایی هستند که امکان پراپ تریدینگ را برای حرفه‌ای‌های این حوزه فراهم می‌کنند. حالا احتمالاً می‌پرسید پراپ تریدینگ چیست؛ بگذارید کلیت سازوکار را بگوییم تا همه‌چیز برایتان روشن شود.

مشکل چه بود؟ اینکه تریدرهای توانا، پول زیادی برای کسب سودهای کلان ندارند؛ علی‌رغم اینکه از توانایی کافی برای رقم زدن معاملات موفق برخوردار هستند.

شرکت‌های پراپ فرم، شرکت‌هایی هستند که پول کافی را در اختیار دارند و آن را‌ به‌عنوان سرمایه در اختیار تریدرهایی که توانایی خود را اثبات کنند، قرار می‌دهند.

وقتی یک تریدر سرمایۀ لازم برای معامله را از شرکت‌های پراپ فرم دریافت می‌کند، پراپ تریدینگ رخ می‌دهد.

روال کار بسیار ساده است. شرکت پراپ فرم سرمایه را تأمین می‌کند، تریدر معامله را انجام می‌دهد. اگر ترید شکست بخورد، هر دو طرف متضرر می‌شوند؛ ولی در صورت کسب سود، مبلغ به‌دست‌آمده بین شرکت پراپ فرم و تریدری که معامله را جوش داده است، تقسیم می‌شود.

شاید بپرسید چه مقدار از سود سهم تریدر است و چه مقدار از آن به شرکت تأمین‌کنندۀ سرمایه تعلق می‌گیرد؟ باید بگوییم بستگی دارد.

هر شرکت پراپ فرم، قوانین خاص خودش را دارد که تریدر واجد شرایط، باید قبل از عضویت و دریافت سرمایه، اطلاعات کافی راجع‌به آن را به دست آورد. رایج‌ترین روش تقسیم، به‌صورت پنجاه پنجاه است؛ یعنی نیمی از سود برای تریدر است و نیمی از آن به حساب شرکت پراپ فرم واریز می‌شود.

ولی لزوماً این فرمول برای همۀ شرکت‌های این حوزه صادق نیست. برخی سود کمتری به تریدر می‌دهند و برخی دیگر مثل پراپی، از سود حاصل‌شده، 90 درصد را به حساب تریدر واریز می‌کنند که الحق رقمی حیرت‌انگیز است.

شاید بپرسید شرکت‌های پراپ فرم برای فعالیت در کدام بازارهای مالی خدمات می‌دهند. در بخش بعدی، پاسخ این پرسش را می‌دهیم.

 

پراپ تریدینگ در کدام بازارهای مالی انجام می‌شود؟

راستش را بخواهید، محدودیتی وجود ندارد! یعنی بسته به مجموعه‌ای که تریدر سراغش می‌رود، امکان معامله در انواع بازارهای مالی، از فارکس و کریپتوکارنسی گرفته تا بازارهای سهام بین‌المللی مثل بازار بورس نیویورک، فراهم است.

طبیعتاً پراپ فرمی بهتر محسوب می‌شود که امکان معامله در بازارهای مالی بیشتری را فراهم کند. گرچه برخی تریدرها ترجیح می‌دهند در یک بازار مشخص خریدوفروش کنند و چون با چم‌وخم آن‌ها بیشتر آشنا هستند، احساس راحتی بیشتری از انجام معامله در آن‌ بازارهای به‌خصوص دارند.

ولی در نقطۀ مقابل، تریدرهایی را داریم که از مهارت‌هایشان مطمئن هستند و می‌دانند توانایی کسب سود در همۀ بازارهای مالی را دارند؛ یعنی اصراری به ترید در بازار رمزارزها (برای مثال) ندارند و می‌دانند استراتژی معاملاتی‌ای که پیش گرفته‌اند، در بازار فارکس (برای مثال) هم جواب می‌دهد.

به همین خاطر است که می‌گوییم پراپ فرم خوب، باید امکان معامله در انواع بازارهای مالی را برای تریدر فراهم کند.

برای اینکه شرکت‌های پراپ فرم متقاعد شوند سرمایۀ لازم را در اختیار تریدر قرار دهند، معامله‌گر باید توانایی‌های خود را به آن‌ها اثبات کند. در بخش بعدی بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

 

واجد شرایط شدن برای دریافت سرمایه از شرکت‌های پراپ فرم چگونه است؟

عموم شرکت‌هایی که برای تأمین سرمایۀ تریدرهای ماهر تأسیس شده‌اند، سازوکاری نسبتاً مشابه برای تشخیص توانا بودن یا نبودن متقاضیان دریافت سرمایه دارند.

توجه داشته باشید که شرکت پراپ فرم هم می‌خواهد سود کند و طبیعی است که با دقت و وسواس فرایند گزینش واجدین شرایط را جلو ببرد.

معمولاً چالش‌هایی با حساب‌های غیرواقعی برای تریدرها طراحی می‌شود و اهدافی تعیین می‌گردند که تریدر برای اثبات توانایی خود، باید به آن‌ها دست پیدا کند. مثلاً کسب 5 درصد سود در بازۀ زمانی 30 روزه!

وقتی این مراحل با موفقیت پشت سر گذاشته شوند، مهارت تریدر اثبات می‌شود و می‌تواند برای دریافت سرمایۀ واقعی اقدام کند.

نکتۀ اول: برای شرکت‌ در چالش‌ها باید هزینه کنید.

نکتۀ دوم: عبور از چالش‌ها زمان‌بر است!

همین مسئلۀ زمان‌بر بودن، ممکن است بسیاری از واجدان شرایط را منصرف کند و آن‌ها را سراغ راه‌های دیگر جذب سرمایه بفرستد.

ولی پراپی، راهکاری برای این مشکل ارائه کرده که به تریدرهای واقعاً حرفه‌ای اجازه می‌دهد بدون گذراندن این چالش‌ها و صبر کردن، خیلی زود به پول واقعی برای ترید کردن دسترسی پیدا کنند.

 

جت‌ جامپ: راهکار انقلابی از شرکت پراپ فرم پراپی

اگر از استراتژی خود مطمئن هستید و می‌دانید سبک معاملاتی مورد‌استفادۀ شما مو لای درزش نمی‌رود و قطعاً سودده است، توصیه می‌کنیم با جت جامپ که با عنوان مسیر سریع هم شناخته می‌شود، برای دریافت سرمایه از پراپی اقدام کنید.

در این رویکرد، خبری از محدودیت زمانی نیست و خیلی زود می‌توانید پول واقعی را در حساب خود داشته باشید؛ ضمن اینکه بعد از 5 روز، اگر بالانس اکانت مثبت باشد، می‌توانید سود حاصل‌شده که 50 درصد از آن سهم شما است را برداشت کنید.

هر 10 درصد سودی که کسب می‌کنید، به افزایش سرمایۀ اولیه منجر خواهد شد. در هر فاز، سرمایه دو یا یک‌ونیم برابر خواهد شد و خیلی زود خواهید دید که پول درشتی به‌عنوان سرمایۀ اولیه در اختیار دارید.

 

پراپی، یک انتخاب عالی برای تریدرهایی که دنبال سرمایه می‌گردند

پراپ فرم‌های بسیاری وجود دارند که سرمایۀ لازم را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند، ولی به‌طور مشخص، یکی از بهترین‌های آن‌ها پراپی است.

این شرکت که خدمات کاملی به تریدرهای ایرانی می‌دهد، علاوه‌بر جت جامپ یا مسیر سریع، مزایای بسیاری دارد که باعث می‌شوند تریدر بتواند با خیال راحت آن‌ها را انتخاب کند و با اثبات مهارت‌هایش، سرمایۀ کافی برای ترید کردن را به دست آورد.

 

 

 

جت جامپ: مسیر سریع پراپی برای اعطای سرمایه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟