رقص جنجالی مجری تلویزیون وسط برنامه + فیلم رقص

رقص جنجالی مجری تلویزیون وسط برنامه + فیلم رقص
 رقص جنجالی مجری تلویزیون وسط برنامه + فیلم رقص

عبدالله روا مجری تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به رقص یک داور کشتی روی تشک خودش نیز حرکات او را تقلید کرد.

دیگران چه می خوانند:

عبدالله را از مجریان شوخ طبع و حرفه ای کشورمان میباشد که با برنامه ویدیو چک از شبکه ورزش به شهرت رسید او سالهای زیادی این برنامه را اجرا میکرد و به محبوبیت فراوان رسید هرچند که این برنامه حواشی برای او به وجود اورده بود و برخی از چهره های ورزشی از شوخی های او آزرده خاطر شده بودند.

بیوگرافی عبدالله روا مجری

گوینده و مجری و شاعر صدا و سیما در ۵ اسفند ۱۳۶۴ در بروجن به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس از رشته ادبیات می باشد.

عبدالله روا

نحوه ورود به گویندگی

بیوگرافی عبدالله روا ،با اجرا در شبکه استانی جهان‌ بین اصفهان در سال ۱۳۸۷ وارد حرفه گویندگی شده و با این شبکه استانی همکاری کرد

بعد از مدتی به صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و مرکز رادیویی این استان پیوست و از سال ۱۳۹۱ به شبکه دو رفت و اولین برنامه خود را در شبکه سراسری دو را با اجرای برنامه شیش‌ تاییا شروع کرد.

عبدالله روا مجری تلویزیون

بیوگرافی عبدالله روا از شاخص ترین اجراهای وی می توان به برنامه های شب های فوتبالی و شیدایی، ویدئو چک و …اشاره کرد که از معروفترین اجراهایش می باشد.

همچنین این مجری توانمند برنامه هایی چون روز از نو و فرش سپید، کافه سپید، بدون توقف، از آن می‌گویند، نشان مهربانی، افتتاح بهار،خیابان ایران، با کی بریم سیزده بدر، شبکه ایرانی، با کاروان، بخوان، شهر خدا، نام خانوادگی، بچه‌های مردم، بی‌ سیم، زمانی برای خندیدن، بومرنگ، و ….اجرا کرده است.

ازدواج و همسر

بیوگرافی عبدالله روا هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد

 

رقص جنجالی مجری تلویزیون وسط برنامه + فیلم رقص

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟