مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های دشت شاد

مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های دشت شاد
مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های دشت شاد

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان دختربچه ۷ در جنگل های منطقه دشت شاد استان سمنان مفقود شد. وی ادامه داد: جستجو برای یافتن این دختربچه همچنان ادامه دارد . وی از اعزام نیروها برای یافتن این دختربچه خبر داد . به گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر بسیاری از  اهالی محلی هم برای کمک به نیروهای هلال احمر برای یافتن این دختر بچه اضافه شده اند. 

مظفر محمدخانی با بیان اینکه روز گذشته و در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های منطقه دشت شاد به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد، تاکید کرد: بلافاصله تیم‌های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شد.

دیگران چه می خوانند:

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی شامل دو تیم ۱۱ نفره از میامی و یک تیم شش نفره از شاهرود همراه با سگ زنده یاب و ده تیم ۵۰ نفره نیز از خانه هلال دشت شاد با پنج دستگاه خودرو و آمبولانس انفرادی در منطقه حضور دارند، تاکید کرد: یک تیم از هلال‌احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عملیات جست جو و نجات همچنان ادامه دارد، گفت: مجموعاً ۱۷ تیم امداد و جستجوی هلال احمر از میامی و شاهرود و استان گلستان در محل هستند.

محمدخانی بیان کرد: از صبح امروز هم ۲۰۰ نفر از اهالی محلی به امدادگران هلال احمر ملحق شدند تا وسعت بیشتری را برای یافتن این کودک جست جو کنند.

مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های دشت شاد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟