​پرداخت فطریه با «صاپ» بانک صادرات

​پرداخت فطریه با «صاپ» بانک صادرات
​پرداخت فطریه با «صاپ» بانک صادرات

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با افزوده شدن لینک «پرداخت فطریه» به نسخه جدید اپلیکیشن «صاپ»، هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند، بر اساس قوت غالب خود،  زکات فطره و کفاره روزه خود را از طریق نصب این اپلیکیشن به حساب‌ سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام(ره) و موسسه خیریه کهریزک به آسانی واریز کنند.

افراد می‌توانند با انتخاب گزینه «پرداخت فطریه» در فهرست اصلی اپلیکیشن «صاپ» در ابتدا با مشخص کردن اینکه سید هستند یا خیر و قوت قالب خود  اعم از نان یا برنج، قیمت‌های متفاوت فطریه یا کفاره روزه را در اقصی نقاط کشور  تعیین کنند.

دیگران چه می خوانند:

در این سامانه، می‌توان از فتاوای مراجع عظام تقلید در این زمینه بهره‌مند شد و  هزینه فطریه به ازای هر نفر قابل تنظیم است.

انتخاب تعداد نفرات برای پرداخت میزان نهایی فطریه و انتخاب تعداد روزها و ماه‌های کفاره روزه از مهمترین امکانات سامانه «فطر آنلاین» است که روش بهتری برای تعیین دقیق میزان این وجوه به دست می‌دهد و در نهایت با انتخاب یکی از سه نهاد حمایتی کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و مؤسسه خیریه کهریزک، می‌توان در کمترین زمان ممکن از پرداخت آنلاین و مستقیم به حساب این موسسات از درگاه اینترنتی بانک صادرات ایران مطمئن شد.

مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت اصلی بانک صادرات ایران به نشانی: https://apps.bsi.ir، نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.

 

​پرداخت فطریه با «صاپ» بانک صادرات

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟