درخواست شیطانی پدرام از زن همسایه اش + عکس

درخواست شیطانی پدرام از زن همسایه اش + عکس
درخواست شیطانی پدرام از زن همسایه اش + عکس

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال 89 به دنبال وقوع  درگیری خونین  در یکی از خیابان‌های  ورامین  آغاز شد. شواهد نشان می‌داد درگیری خیابانی به خون کشیده شده و در این میان پدرام 25  ساله در خون غلتیده است .جسد پدرام با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .

شاهدان می گفتند پدرام در درگیری با پسر جوانی به نام سهیل کشته شده است .تلاش برای ردیابی سهیل آغاز شد و وی چند روز بعد ردیابی و بازداشت شد.

 

قتل خونین در یکی از خیابان های ورامین

سهیل که نقاش ساختمانی بود به درگیری خونین اعتراف کرد . وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :مدتی بود از دوست صمیمی ام به نام شاهین شنیده بودم پسر جوانی برای همسرش مزاحمت ایجاد می کند. شاهین رفیق چند ساله ام بود و از این ماجرا به شدت عصبانی بود. آخرین بار شاهین را در خیابان دیدم .او برایم درد دل کرد. او می‌گفت همسرش از این ماجرا ناراحت شده است.

 

خبرداغ :  جشن تولد خصوصی دختر فریبا نادری + عکس خانوادگی

 

 

شاهین می‌گفت : پدرام بارها در خیابان  مزاحم  همسرش شده و می‌خواهد این بار با او تسویه حساب کند. من از شنیدن حرف های شاهین عصبانی شدم و تصمیم گرفتم به او کمک کنم. همراه دوستم به سمت خانه می رفتم که یکباره اتفاقی پدرام را دیدیم .شاهین به سمت او حمله کرد و من که تحت تاثیر حرف های دوستم قرار داشتم به سمتش حمله ور شدنم. که او فحاشی کرد و دعوا میان ما بالا گرفت و من با چاقو او را زدم .

 

به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم وی به اتهام قتل و شاهین و همسرش به اتهام معاونت در جنایت در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان  تهران  پای میز محاکمه ایستادند.

 

در پایان جلسه سهیل به درخواست اولیای دم به  قصاص  محکوم شد و قضات دادگاه شاهین و همسرش را به زندان محکوم کردند. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که با گذشت نزدیک به 10 سال از جنایت سهیل توانست رضایت اولیای‌دم را جلب کند و به زندگی برگردد.

به این ترتیب وی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

 

اعتراف قاتل به قتل ناخواسته در دادگاه

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: 10 سال قبل، من فقط 27 سال داشتم و خام بودم .به همین خاطر تحت تاثیر حرفهای دوستم قرار گرفتم و وقتی پدرام را در خیابان دیدم با او درگیر شدم .من اصلا نمی خواستم او را بزنم اما او فحاشی کرد و به سمتم حمله ور شد . من هم برای اینکه او را بترسانم به رویش چاقو کشیدم .ولی چاقو ناخواسته به گردن او برخورد کرد.

 

وی گفت: من قبلاً یک سابقه سرقت داشتم که به خاطر آن سه ماه به  زندان  افتاده بودم .وقتی مرتکب قتل شدم به تازگی از زندان آزاد شده بودم و به عنوان نقاش ساختمانی کار می کردم. اما این ماجرا باعث شد تا زندگی خودم و خانواده ام نابود شود. من تا یک قدمی چوبه دار پیش رفتم و هر شب کابوس اعدام می دیدم. تا اینکه اولیای دم با دریافت 75 میلیون تومان حاضر به رضایت شدند.

 

این متهم که سرش را پایین انداخته بود گفت: حالا از قضات دادگاه تقاضا در مجازات تخفیف قائل شوند تا زودتر آزاد شوم. من در مدت 10 سالی که در زندان بودند معرق و بافتنی یاد گرفتم و حالا می‌خواهم بعد از آزادی این حرفه ها را ادامه دهم و زندگی‌ام را سر و سامان ببخشم.

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند .وی طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به زودی آزاد خواهد شد

 

منبع : رکنا 

 

 

درخواست شیطانی پدرام از زن همسایه اش + عکس

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟