قتل هولناک پسر جوان توسط دختر عاشق + عکس

قتل هولناک پسر جوان توسط دختر عاشق + عکس
قتل هولناک پسر جوان توسط دختر عاشق + عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری  دختری 20 ساله  که به دلیل اختلاف، پسرجوانی را به داخل چاه انداخته و باعث مرگ وی شده بود، خبرداد.

 

دیگران چه می خوانند:

خبرداغ و فوری : یارانه | مبلغ جدید یارانه نقدی لو رفت + جدول

 

 

سرهنگ "کاووس محمدی" در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی110جهرم، خبر فقدانی  پسر جوانی  به ماموران گزارش شد.

 


خبرداغ : همخوابی و حامله شدن زن جوان از سگ خانگی اش + 18


 

دختر 20 ساله قاتل معشوقه اش شد

وی ادامه داد، ماموران بلافاصله موضوع پیدایش فرد را دردستور کارقرارداده و با اقدامات فنی و تخصصی توانستند  دختر20 ساله  ای که اهل یکی از روستاهای شهرستان "جهرم" بود و در آخرین لحظات با فرد مورد نظر در ارتباط تلفنی بوده است را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

 

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فرد دستگیرشده در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم و برای صحبت بر سرموضوعی با هم به اطراف شهرستان "لارستان" سفر کردیم .

 

 

 

کشف جنازه در چاهی عمیق در لارستان

وی افزود: دختر جوان در تحقیقات فنی اقرار کرد بر اثر شدت اختلافات با یکدیگر درگیر شدیم و ناگهان به علت عدم کنترل خشم او را به درون چاهی که در کنارمان بود، انداختم.

 

 

خبرداغ : خانم بازیگر کشف حجاب کرد + عکس

 

 

سرهنگ"محمدی" اظهار داشت : با توجه به اینکه محل وقوع جرم در منطقه"جویم" از توابع شهرستان"لارستان" بود بلافاصله ماموران به همراه سایر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و موفق به بیرون آوردن جسد پسر جوان از  چاه  شدند.

این مقام انتظامی گفت: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و پرونده به همراه متهمه تحویل مراجع قضایی گردید

 

منبع: رکنا 

 

قتل هولناک پسر جوان توسط دختر عاشق + عکس

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟