خبر خوب برای دریافت سهام عدالت کارگران

خبر خوب برای دریافت سهام عدالت کارگران
خبر خوب برای دریافت سهام عدالت کارگران

سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم ایجاد کرده است . اقشار مختلف این پرسش برایشان به وجود امده است که ایا شامل سهام عدالت می شوند یا نه . دریافت سهام عدالت برای کارگران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است . جزئیات دریافت سهام عدالت کارگران را در ادامه می خوانید : 

 

دیگران چه می خوانند:

بیشتر بخوانید : جهت دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اینجا کلیک کنید


 

 در این رابطه فتح الله بیات رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در گفت و گویی اظهار داشت:  سهام عدالت  که اواسط دهه هشتاد توزیع شد تنها بخش کوچکی از جامعه کارگری را دربرگرفت، این در حالی بود که بخشی از کارمندان دولتی و اداری مشمول سهام عدالت شدند.

 

 

جهت دریافت پول فروش سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید ... 

 

 

از همان زمان فعالان کارگری خواستار شمولیت کارگران کارخانجات و … در طرح سهام عدالت شدند اما به این موضوع توجهی نشد تا اینکه مسئولان اعلام کردند پرونده سهام عدالت بسته شده است.

 


بیشتر بخوانید  : قیمت خودرو امروز شنبه 4 مرداد + جدول


 

 

وی افزود: در این بین با توجه به فعال شدن بازار بورس و مطرح شدن مجدد سهام عدالت، کارگران، انجمن‌ها، کانون‌ها و نهادهای مرتبط کارگری پیگیر این موضوع هستند که چرا سهام عدالت به کارگران تعلق نگرفته است. ما این موضوع را از مجلس و دولت و … پیگیر شدیم تا اینکه قرار شد در مجلس به ساماندهی سهام عدالت بپردازند.

 

خبرداغ : قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

 

بیات با اشاره به ضرورت مشمولیت کارگران در سهام عدالت جدید، گفت: کارگران جزو نیروهای مولد هستند و سرمایه‌های اصلی تولید و اقتصاد محسوب می‌شوند؛ بنابراین از کارگران محق تر برای دریافت سهام عدالت چه گروهی است؟ باید شمولیت کارگران در طرح  سهام عدالت  جزو برنامه‌های اصلی مجلس باشد.

 

منبع : اقتصاد انلاین 

 

خبر خوب برای دریافت سهام عدالت کارگران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟