مهرداد محمدی ازدواج کرد | مراسم ازدواج مهرداد محمدی با حضور بازیکنان استقلال

مهرداد محمدی ازدواج کرد | مراسم ازدواج مهرداد محمدی با حضور بازیکنان استقلال
مهرداد محمدی ازدواج کرد | مراسم ازدواج مهرداد محمدی با حضور بازیکنان استقلال

مهرداد محمدی بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال می باشد . مهرداد محمدی سابقه بازی در سپاهان را نیز دارد . مراسم ازدواج مهرداد محمدی با حضور بازیکنان استقلال برگزار شد . در ادامه عکسی از عروسی مهرداد محمدی را می بینید .

مهرداد محمدی

دیگران چه می خوانند:

بازیکنان استقلال در آستانه دو دیدار مقابل صنعت‌نفت‌آبادان و پرسپولیس به جشن عروسی ملی پوش ایران رفتند.

 تیم های پرسپولیس و استقلال پنج شنبه آینده در لیگ برتر به مصاف هم می روند و شاگردان فرهاد مجیدی جمعه نیز با نفت آبادان دیدار می کنند.

حالا در آستانه بازی روز جمعه و دربی روزبه چشمی و کوین یامگا دو بازیکن استقلال در مراسم عروسی مهرداد محمدی حاضر شدند و هیچ مراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در آستانه این بازی های مهم انجام ندادند.

مهرداد محمدی

بیوگرافی کامل مهرداد محمدی

مهرداد محمدی متولد 1 مهر 1372 در تهران ، فوتبالیست اهل ایران است.

مدرک دیپلم را هم نگرفته و آخرین مدرک تحصیلی اش سیکل است .قد مهرداد محمدی 178 سانتی متر است و در پست وینگر بازی می کند ، از استیل آذین شروع کرد و از سپاهان به فوتبال اروپا در پرتغال رسیده و حالا با برادر دیگرش در تیم ملی حضور دارد.

مهرداد محمدی

خانواده و اصالت

بزرگ شده میدان فلاح تهران و اصالتا اهل روستای کشمرز قزوین است.

دو برادر بزرگتر از خود بنام میثم و محسن دارد که پرورش اندام کار می کنند و برادر بزرگ دوقلوش میلاد که 5 دقیقه زودتر از او به دنیا آمده هم فوتبالیست بوده و یک خواهر نیز دارند.

مهرداد محمدی

شروع فوتبال

بصورت جدی فوتبال را از تیم محلی جاوید فالح در منطقه فلاح تهران به همراه برادرش میلاد محمدی شروع کرد سپس در سال 1385 وقتی 13 ساله بودند به آکادمی فوتبال استیل آذین پیوستند.

مهرداد محمدی

حرفه ای

از سال 1386 به مدت 4 سال در جوانان داماش حضور داشت سپس 91 - 92 در عقاب تهران بازی کرد و سال 1393 وقتی 21 ساله بود به همراه برادرش وارد تیم راه آهن در لیگ برتر شد.

 

سپاهان بجای پرسپولیس

بعد از دو سال موفق در راه آهن با 46 بازی و 13 گل زده در حالی که همه در انتظار پیوستن او به پرسپولیس بودند بهار 1395 به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

مهرداد محمدی

همبازی پسر زیدان

مهرداد در نهایت همچون برادرش میلاد که قبلا به روسیه و حالا در بلژیک بازی می کند توانست بهار 1398 به تیم آوس در لیگ برتر پرتغال ترانسفر شود.

نکته جالب حضور انزو زیدان پسر زیدان معروف در این تیم بعنوان همبازی او می باشد.

 

عملکرد در تیم ملی

در سال 1393 به تیم ملی امید رفت و سابقه 7 بازی و 3 گل را هم داشت تا اینکه تابستان 98 توسط مارک ویلموتس به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

او به همراه برادرش دونفری حالا در تیم ملی حضور دارند ، مهرداد در اولین تجربه بازی خود در بزرگسالان تیم ملی توانست یک گل به تیم کامبوج بزند.هر چند این بازی رسمی به حساب نمی آید و گل او در جدول گلزنان ملی حساب نمی شود.

 

مدیون فرهاد کاظمی

قبلا هافبک چپ بودم ولی آقای کاظمی در راه آهن فوتبالم را متحول کرد و مدیون ایشان هستم ، او مرا به خط حمله برد و الان متوجه می شوم چگونه نگاه سرمربی فنی بود.

 

وضعیت ازدواج و همسر مهرداد محمدی

مهرداد ازدواج کرده و متاهل است و برادرش میلاد نیز ازدواج کرده است.

 

مهرداد همچون برادرش راست پا می باشد ، اما الگوهایش فرق می کنند؛ الگوی خود را در ایران علی کریمی معرفی می کند و در خارج طرفدار کریستیانو رونالدو می باشد.

مهرداد محمدی ازدواج کرد | مراسم ازدواج مهرداد محمدی با حضور بازیکنان استقلال

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟