قیمت طلا سکه ارز دلار یورو | چهارشنبه 26 اذر

قیمت طلا سکه ارز دلار یورو | چهارشنبه 26 اذر
قیمت طلا سکه ارز دلار یورو | چهارشنبه 26 اذر

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۲۵ آذر با 10,800 تومان افزایش، یک میلیون و 137 هزار و 900 تومان معامله شد.

 

دیگران چه می خوانند:

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار افزایش یافت، اما آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کووید- ۱۹ رشد این فلز ارزشمند را محدود کرد. بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری 2/ 0 درصد افزایش یافت و به 1846 دلار رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با یک درصد افزایش، معادل 17 دلار به ۱۸44 دلار و ۵۰ سنت رسید.

 


خبرداغ :» ترلان پروانه جزو 100 زن زیبای دنیا انتخاب شد + عکس زیبا


 

بهای معاملات این بازار روز دوشنبه با ۱۱ دلار و ۵۰ سنت معادل 6/ 0 درصد کاهش، در ۱۸۳۲ دلار و ۱۰ سنت بسته شد. دلار تحت تاثیر پیشرفت لایحه بسته کمک مالی و خوش‌بینی قانون‌گذاران آمریکایی به تصویب شدن آن، نزدیک به پایین‌ترین حد خود در دو سال و نیم گذشته قرار دارد. اما عاملی که رشد قیمت طلا را محدود کرد، واکسیناسیون کووید- ۱۹ در آمریکا از روز دوشنبه شروع شد.

 

نوسانات سکه

در معاملات روز سه‌شنبه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در پایان روز به 12 میلیون و 200 هزار تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه 190 هزار تومان افزایش یافته است. قیمت نیم سکه نیز 100 هزار تومان نسبت به روز قبل بالاتر رفت و 6 میلیون و 400 هزار تومان نرخ‌گذاری شد و ربع سکه نیز با افزایش 100 هزار تومانی قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان مبادله شد.

 

قیمت سکه گرمی نیز 2 میلیون و 420 هزار تومان است که نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشته است. بعد از کاهش قیمت طلا و سکه در هفته‌های اخیر دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد. تغییرات قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر براساس تغییرات قیمت‌های جهانی است و برابری ارزها درجهان و تغییر اونس جهانی باعث نوسان قیمت‌ها می‌شود.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

قیمت طلا سکه ارز دلار یورو | چهارشنبه 26 اذر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟