گلستان هم قرنطینه شد + جزئیات

گلستان هم قرنطینه شد + جزئیات
گلستان هم قرنطینه شد + جزئیات
به گزارش رصداقتصادی به نقل از  فارس: هادی حق‌شناس استاندار گلستان در خصوص آغاز رح ممنوعیت ورود مسافران به شهرهای مختلف استان گلستان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز شده و با جدیت دنبال خواهد شد.
 

وی اضافه کرد: فرد مسافر برای ورود به شهرهای استان باید ساکن همان شهر باشد و این موضوع از طریق پلاک خودرو، بیمه، یا هر سند اثبات کننده سکونت فرد در آن شهر امکان‌پذیر خواهد بود.

 

دیگران چه می خوانند:

استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که آیا فرد ساکن شهرهای استان می‌تواند وارد شهر دیگری از استان شود یا خبر گفت: خیر، تمامی مسافران چه بین شهری و چه بین استانی برای ورود به شهرهای استان باید ساکن همان شهر باشند تا اجازه ورود پیدا کنند.

 

حق‌شناس بیان کرد: در صورت تخطی از قانون و یا ورود فرد غیربومی به آن شهر، خودروی فرد متخلف توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

 

وی در خصوص فعالیت اصناف در شهرهای استان و عدم تمکین برخی واحدهای صنفی تصریح کرد: فقط واحدهای صنفی ارائه دهنده اقلام خوراکی و یا خدمات ضروری و مراکز درمانی و امدادی مجاز به فعالیت هستند و باقی واحدهای صنفی تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود.

 

استاندار گلستان گفت: در صورت تخلف واحد صنفی در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

حق‌شناس در خصوص وضعیت کلی استان در خصوص شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: خوشبختانه تعداد بیماران در حال حاضر همانند دو هفته اول اسفندماه سال گذشته است و از وضعیت با ثباتی برخوردار هستیم.

وی اضافه کرد: یک هزار تخت بیمارستانی خالی در استان داریم ولی نگران هستیم که پیک دوم در راه باشد.

استاندار گلستان در خصوص دستور بکارگیری یک سوم نیروهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و عدم تمکین برخی مدیران متذکر شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید با یک سوم تعداد نیروها فعال باشند و بانوان هم مجاز هستند در محل کارشان حاضر نباشند.

حق‌شناس گفت: دستگاه‌های درمانی و امدادی از این دستورالعمل و ابلاغ مستثنی هستند.

گلستان هم قرنطینه شد + جزئیات

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟