پانته آبهرام بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . پانته آبهرام در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است . پانته آبهرام در سریال زیرهشت نیز حضور داشت او بیشترین سابقه همکاری با امیرجعفری را نیز داشته است . در ادامه عکس جدید پانته آبهرام با صورت زخمی که بنظر می رسد گریم برای فیلم جدیدش باشد را تماشا می کنید . پانته آبهرام از بازیگران تئاتر نیز می باشد .
زندگینامه و عکس های متفاوت پانته آ بهرام
نام:پانته آ
نام خانوادگی:بهرام
تاریخ تولد:1348/12/13
محل تولد:تهران
تحصیلات:دانش آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی
پیشه :بازیگری
زندگینامه پانته آ بهرام بازیگر و داور خندوانه
پانته آ بهرام بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون دانش آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است.
او در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد. او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.
حسین یاری و پانته آ بهرام بازیگران عاشقانه ها
سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.
پانته آ بهرام و امیر جعفری در تئاتر
پانته آ بهرام در سال 1379 و با سریال مسافر دیده شد و به شهرت رسید. مسافر نام یکی از مجموعه های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال 1379 در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه های مختلف از جمله شبکه جام جم و کانال های ماهواره ای به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید دست تطاول بود که در هنگام پخش از تلویزیون به مسافر تغییر نام یافت.
هنرنمایی پانته آ بهرام در فیلم بچه های ابدی
مسافر نقطه عطف بازی در تلویزیون پانته آ بهرام در تلویزیون کارش را با مجموعه هایی چون «وکیل»، «پلیس جوان»، «سکوت»، «چهره به چهره»، «بحران معنویت » و «مسافر» آغاز کرد اما نقطه عطف این حضور به سریال «مسافر» باز می گردد. نقش های او در سریال وکیل و پلیس جوان چندان محوری نبود و برای او شاید تنها جنبه همکاری مجدد با کارگردان سریال قبلی اش را داشت و در وکیل هم شاید بتوان گفت که جنبه شناخت بازی در قاب تصویر برای او مهم بود، اما مسافر به خاطر نقش، شیوه بازی آن دختر معتاد و لحن و گونه خاص ادای دیالوگ و نیز همبازی بودن با بازیگری مانند ابوالفضل پور عرب در آثار تلویزیونی او جایگاه متفاوت تری یافت.
بازی تحسین بر انگیز در چهار شنبه سوری پس از بازی در این سریال شرایط خوبی برای حضور او در سینما فراهم شد. اگرچه فیلم های نخست او تا فیلم چهارشنبه سوری چندان باب میل مخاطبانش نبود اما بازی تحسین برانگیز او در فیلم چهارشنبه سوری دوره جدیدی از بازی او را در سینما نوید داد.
نمایی از فیلم سینمایی چهارشنبه سوری با بازی پانته آ بهرام
دوره ای که در آن بازی های خوبی در فیلم هایی مانند اقلیما، پستچی سه بار در نمی زند، هیچ و بدرود بغداد را به همراه داشت. بازی پانته آ بهرام در چهارشنبه سوری به قدری دیدنی است که بیننده تا ساعت ها بعد از خارج شدن از سینما می تواند لحظه به لحظه بازی او را در ذهنش مرور کند و او را به خاطر این همه باهوشی در ارائه نقشش تحسین کند.
در پستچی سه بار در نمی زند نقش آفرینی و کلام آهنگین پانته آ بهرام از نقاط قوت فیلم به حساب می آمد. دیالوگ سهم بسزایی در ایفای نقش و انتقال حس به مخاطب دارد. در چنین شرایطی اگر دیالوگ برای مخاطب و بازیگر نامفهوم باشد تلاش بازیگر و گروه بی نتیجه خواهد ماند.
بازی پانته آ بهرام و رویا تیموریان در فیلم پستچی سه بار در نمیزند
پانته آ بهرام در فیلم «هیچ» باوجود اینکه برخی از دیالوگ هایش به خاطر لکنت زبان نامفهوم بود اما توانست حس نقش را به تمامی درک و آن را به مخاطب خود منتقل کند. به طوری که هم لحظات جذاب نقش برای مخاطب جلوه کرد و هم مخاطبانش در لحظات سخت و تلخ با او ابراز هم دردی می کردند. در مجموع حس مخاطب را نسبت به خود بر انگیخته بود. او در هیچ آنقدر خوب بود که می توان او را نمونه ای درست و دقیق از زنان این چنینی جامعه دانست.
0 دیدگاه