توانایی های خفن و مخفی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی

توانایی های خفن و مخفی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی
توانایی های خفن و مخفی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی

به نقل قول از superherodb چهره ای آشنا در Black Ops 4 Blackout  وارد نبرد می‌شود. او به عنوان یک نسخه کلاسیک از کاپیتان جان پرایس، برای پاکسازی و زنده ماندن آماده می شود که شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از داشتن آن برخوردار باشید. قابل بازی در نسخه PC Blackou  است و اگر شما قبلاً  Modern Warfare را پیش ‌خرید کرده باشید ، متوجه خواهید شد که کاپیتان پرایس کلاسیک قبلاً در بازی Blackout  در حال انجام وظیفه بوده است.

 

دیگران چه می خوانند:

قدرت های فوق العاده کاپیتان جان پرایس

 

به گفته این سایت کاپیتان جان پرایس دارای توانایی های خفن و مخفی است که در ادامه به آن ها می پردازیم. شما برای داشتن این کاراکتر خفن می توانید از طریق خرید سی پی کالاف اقدام کنید.

  • هوش
  • اوج وضعیت انسانی
  • استقامت
  • چابکی
  • تحمل
  • تیراندازی ماهر
  • رفلکس های مخفی
  • سلاح قوی
  • استاد کار رزمی

 

خاستگاه یک امپراتور

کاپیتان جان پرایس یکی از اعضای قدیمی ارتش بریتانیا است که مهارت های خود را بهبود بخشیده و شایستگی خود را در عملیات های مخفیانه و استقرار های متعدد در خاورمیانه به اثبات رسانده است. در آغاز  کمپین جنگ مدرن، کیت لاسول، رئیس ایستگاه سیا، وظیفه یافتن "سلاح بهتر" برای ردیابی سلاح های شیمیایی را دارد. به جای یک سلاح سنتی، او با کاپیتان پرایس تماس می گیرد که بلافاصله پاسخ می دهد و به لندن می رود.

در حالی که کاپیتان پرایس یک متخصص جستجو و اعتصاب نخبه و یک تک تیرانداز و خرابکار عالی است، او همچنین به دلیل مهارت دوم شناخته شده است: توسعه و حفظ روابط با اپراتور های درجه یک در سراسر جهان. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از این کاراکتر خوب بهره مند شوید. این مجموعه مهارت ثانویه ای است که به الکس اجازه می دهد تا به آسانی در اورزیکستان ارتباط برقرار کند و رویدادهای کمپین را که منجر به مرگ نهایی بارکوف و نابودی کارخانه گاز او می شود، آغاز کند. 

پس از آن وقایع، لاسول هنوز پایان ‌های شلوغی دارد که کاپیتان پرایس مصمم به گره زدن آنهاست. او پرونده ‌هایی را جمع‌ آوری می‌کند تا یک گروه ویژه یعنی گروه ضربت 141 را به خدمت بگیرد تا تهدید تروریستی در وردانسک، فعالیت‌ های جنایتکارانه آقای  Z را متوقف کند، و بقایای القطلا را در منطقه ببندد.

 

بازی هایی که کاپیتان پرایس در آن ظاهر شد

به نقل قول از اینجا    Modern Warfareسه گانه اصلی : در Call of Duty 4: Modern Warfare، شخصیت اصلی جان "صابون" مک تاویش تحت فرمان کاپیتان پرایس است. همچنین در سال 1996 در پریپیات دو ماموریت فلاش بک به نام های  All Ghillied Up و  One Shot One Kill انجام داد.

 Modern Warfareراه‌اندازی مجدد 2019 :

 در داستان Call of Duty: Modern Warfare (2019)، کاپیتان پرایس زمانی که توسط مامور سیا کیت لاسول برای حل بحران گاز اعصاب روسیه به او نزدیک می‌شود، به اکشن باز می ‌گردد. به دلیل وضعیت تهدید، پرایس موافقت کرد که این ماموریت را به پایان برساند.

Warzone :

او یک سری فعالیت های طبقه بندی شده را در  Verdansk در داستان Warzone  انجام می داد. در پایان با کمک فرح کریم، رهبر شورشیان اورزیکستانی و نیکولای دلال اسلحه روسی، آنها یک حمله سلاح هسته ای را متوقف کردند.

: Heroes

به غیر از این بازی ‌های اصلی رایانه شخصی، بازی Call of Duty    موبایلی کاپیتان پرایس را به عنوان اولین شخصیت قابل بازگشایی با توکن‌ ها نشان می‌دهد. در صورتی که نسخه دیجیتالی یا فیزیکی بازی Call of  Duty: Modern Warfare  از قبل سفارش داده شده باشد، Captain Price  یک شخصیت Blackout  قابل بازی در  Call of Duty: Black Ops 4 است.

تاریخچه کاپیتان جان پرایس

به گفته سایت uncyclopedia  کاپیتان پرایس ، با نام کامل جان پرایس، یک سرباز بریتانیایی  SAS است که در بازی تیراندازی معروف  Call of Duty بر اساس رویدادهای واقعی ظاهر شد و با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توان از داشتن آن بهره مند شد. او در جنگ جهانی دوم خدمت کرد و بنا به دلایلی در جنگ در Call of Duty 4: Modern Warfare و  Modern Warfare 2 بر اساس جنگ های مدرن خدمت کرد.

8f96e1b1-655b-4023-b1f3-168d1cb9e45c

 او به خاطر زنده ماندن در بسیاری از موقعیت های نزدیک به مرگ و به دلیل اینکه همیشه سربازان همکار خود را در اطراف خود رهبری می کند، شناخته شده است. او ترجیح می دهد درجه خود را همیشه کاپیتان بماند زیرا دوست دارد مردم اطراف خود را رهبری کند و آنها را مجبور به اجرای نقشه هایش کند، اگرچه هیچکس شکایت نمی کند زیرا آنها او را مانند یک پادشاه می پرستند زیرا کاپیتان ها به دلیل کار در میدان جنگ قابل توجه هستند.

تاریخ اولیه

اطلاعات زیادی در مورد زندگی اولیه او در دست نیست، اگرچه می توان حدس زد که او با سبیل های بزرگی که امروز دارد به دنیا آمده است و شما این کاراکتر سبیل دار را با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل تهیه کنید. در عکس‌ های او در مدرسه دیده می‌شود که مهارت ‌های رهبری عالی ‌اش را با دستور دادن به بچه‌ های اطراف نشان می‌دهد و در طول زندگی‌اش به عنوان پسر رئیس مدرسه ‌اش انتخاب شده است. او همچنین در حال ضرب و شتم قلدر ها و اعضای تیم راگبی در دوران دبیرستان و همچنین دزدی کیک در کمد های مردم دیده می شود. او در 16 سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

شخصیت

کاپیتان پرایس در روزهای اولیه‌ اش یکی از آن لهجه ‌های "بریتانیایی" را داشت و دوست داشت چیزهایی مانند "قهرمان قدیمی نمایش شاد و خوب" بگوید. با این حال، در دوران مدرن، او یک نوع نگرش ناخوشایند دارد که معمولاً همه را عصبانی می کند، به استثنای  Soap MacTavish که از رفتار او لذت می برد. وقتی رفقای او پایین می‌آیند، به نظر می‌رسد که او می ‌داند که حالشان خوب است یا نه، زیرا دیده می‌شود که با حالتی هولناک جملاتی مانند «خوبی، بلند شو» می‌گوید. او هنوز هم چند کلمه انگلیسی می گوید.  او به دوستان و رفقای خود نیز اهمیت می دهد و هیچکس را رها نمی کند.

به استثنای خدا ، کاپیتان پرایس از هیچ چیز نمی ترسد. او به گروس ها ، زنومورف ها یا Velociraptor ها تکان نمی خورد . او فکر می کند استیو بالمر یک بیدمشک است، جکی چان یک شوخی، و آرنولد شوارتزنگر، فقط یک ادم استروئیدی است که با مادرش زندگی می کند و رشوه می دهد تا فرماندار شود. کاپیتان پرایس الگوی رمبو بود و چاک نوریس به پرایس بسیار احترام می گذارد. وقتی مایک مایرز در یک مهمانی راه می‌رفت و همه با فریاد از آنجا فرار می‌کردند، پرایس فقط ایستاد و گفت: "پفف، او آنقدرها هم سخت به نظر نمی‌ رسد."

 

آیا کاپیتان پرایس جاودانه است؟

به نقل قول از اینجا اگر تمام حضور های او را در بازی‌ های Call of Duty مقایسه کنیم، می‌توان گفت که پرایس مطمئناً بسیار کندتر از یک فرد عادی پیر می‌شود.  در این مورد همه چیز غیر طبیعی نیست: مواقعی وجود دارد که قیمت نشانه های برتر بهبودی را نشان می دهد. مثلا در طول ماموریت، زمانی که صابون با ضربه ای مهم به سینه خنثی می شود، پرایس و شپرد تا سر حد مرگ با یکدیگر مبارزه می کنند. با به دست آوردن برتری شپرد، چهره پرایس بیشتر از دوران حرفه ای یک بوکسور ضربه می زند.

صابون به نحوی روز را نجات می دهد. اما عجیب ترین چیز این است که پرایس در کمتر از یک دقیقه به هوش آمد و به سمت صابون رفت طوری که انگار این او نبود که تمام ضرب و شتم را تحمل کرده بود و تقریباً هیچ زخمی روی صورتش نبود.

 

 

جانباز جنگ و عملیات مخفی

به نقل قول از اینجا کاپیتان جان پرایس یکی از کهنه سربازان دنیای  Call of Duty است. با تکرار نقش خود در Modern Warfare (2019)  به عنوان یک کاپیتان همه کاره و یک رهبر خوب، می توانید از کاپیتان پرایس انتظار داشته باشید که تقریباً تمام سناریو های غیرممکن را پشت سر بگذارد.

در Modern Warfare 2، نشان داده شده است که کاپیتان پرایس رهبری Task Force 141 ر ا بر عهده دارد. یک گروه عملیات مخفی متشکل از نخبگان و متخصصان رزمی مانند ستوان  Simon Riley (Ghost)  و گروهبان.چ جان مکتاویش (صابون) است. او و تیمش وظیفه دارند حسن، یک رهبر تروریستی را که از طریق منابع ناشناس امنیت موشک های بالستیک ایالات متحده را تامین کرده است، دستگیر کنند.

70b476c5-3b55-4e38-b0cf-36933647cb5a

به گفته اینجا دو نگاه متمایز برای Captain Price در Battle Pass در Tier 0 - بازگشایی فوری - و Tier 100 دریافت کنید. بازیکنان می‌توانند ماموریت‌ های اپراتور را در هر دو سطح انجام دهند تا پوسته ‌های اضافی و پاداش ‌های دیگر به دست آورند.

به محض خرید Battle Pass، می توانید بلافاصله بازی را با Captain Price شروع کنید. این پوست، کاپیتان پرایس را می ‌بیند که از کلاه سطلی امضا شده خود استفاده می‌کند و شبیه لباسی است که در طول ماموریت کمپین «سفارت» به تن کرده بود. وقتی وارد وردانسک در Warzone می شوید یا در بازی چند نفره پیشروی می کنید، تیم را کاپیتان کنید. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از داشتن این کاراکتر خوب بهره مند شوید.

با انجام بازی، در لایه ‌ها پیشرفت کنید و به Tier 100 برسید، یک ردیف پشته ‌ای که شامل پوسته خودرو، طرح سلاح افسانه ‌ای، پوسته جدید، و همچنین مجموعه‌ای از ماموریت ‌های اپراتور برای کاپیتان پرایس است. پوسته  Tier 100 بازیکنان را به یاد ماموریت کمپین " Clean House" می اندازد. این نگاه را به خرج دهید تا دقیقاً همین کار را با دشمنان خود انجام دهید و میدان جنگ را از هر مخالفی پاکسازی کنید.

پاس نبرد فصل چهارم را بخرید و دسترسی فوری به جدیدترین اپراتور، کاپیتان پرایس، در کنار سایر پوسته ‌های اپراتور افسانه ‌ای، اسلحه ‌های طرح افسانه‌ ای، پوسته ‌های خودرو، توکن ‌های XP و Weapon XP، تا 1300 امتیاز Call of Duty® و موارد دیگر را باز کنید. با مراجعه به تب Battle Pass در بازی، پیش نمایش همه کالاهای Battle Pass را مشاهده کنید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

توانایی های خفن و مخفی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟