توری مرغی چه نوع توری می باشد؟

توری مرغی چه نوع توری می باشد؟
توری مرغی چه نوع توری می باشد؟

توری مرغی، یک سری سیم در هم تنیده شده است که به صورت اشکال هندسی تولید می شود و از آن جایی که قابلیت های منحصر به فردی دارد در حال حاضر کاربرد زیادی پیدا کرده است و نقش بسیار مهمی در صنعت و زندگی انسان بازی می کند. به همین دلیل نیز ما قصد داریم این محصول را به طور کامل به شما معرفی کنیم و در مورد خرید و قیمت آن نیز صحبت کنیم.

 

دیگران چه می خوانند:

ساختار توری مرغی به چه شکل است؟

توری مرغی، یک نوع سازه فلزی است که از طریق به هم بافتن مفتول های گالوانیزه، آهن و استیل تولید می شود و از آن جایی که پروسه طراحی و ساخت آن، بسیار سریع انجام می شود و به هزینه زیادی نیاز ندارد از زمانی که به بازار عرضه شده، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت توری مرغی به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدار قیمت توری مرغی، بر اساس مؤلفه های مختلفی تعیین می شود و از آن جایی که در اکثر مواقع این مؤلفه ها متغیر هستند و ثبات ندارند توری مرغیدر بازه های زمانی مختلف با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود و نمی توان به صورت قطعی در مورد قیمت آن صحبت کرد. اما این در حالی است که قیمت همیشه برای خریدار خیلی مهم است و نباید آن را نادیده گرفت. به همین دلیل نیز ما در این قسمت به صورت اختصاصی در مورد قیمت توری مرغیصحبت می کنیم و به مؤلفاتی که بر قیمت آن تأثیر می گذارند اشاره می کنیم و این مؤلفات عبارتند از:

  • وزن

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین تعیین قیمت توری مرغیمورد توجه قرار می گیرد، وزن آن است که هر چه بیشتر باشد قیمت توری مرغینیز به تناسب آن بالا می رود.

  • متراژ

مؤلفه دیگری که در حین محاسبه قیمت توری مرغی، مورد نظر قرار می گیرد متراژ آن است که مصرف کننده می تواند بر اساس بودجه و نیاز خود در مورد آن تصمیم بگیرد.

نکته: از آن جایی که توری مرغیمعمولاً در کشور های خارجی تولید می شود قیمت آن از نمونه مشابهش خیلی بیشتر است. از این رو بهتر است کسانی که قصد خرید آن را دارند قبل از خرید با یک کارشناس مشورت کنند و راهنمایی بگیرند. از این طریق هم سریع تر به نتیجه می رسند هم در حین پرداخت هزینه خرید توری مرغیبه مشکل بر نمی خورند.

کاربرد توری مرغی در انواع صنایع مختلف چیست؟

توری مرغی، در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به طور مثال نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت ساختمان سازی

یکی از مهم ترین حوزه هایی که از توری مرغیاستفاده می کند ساختمان سازی است. این صنعت برای گچ کاری سقف و ستون ها توری مرغیرا به کار می گیرد تا بتواند مقاومت ساختمان ها را افزایش بدهد و احتمال ریزش آن ها را به حداقل برساند.

  • صنعت دام و طیور

صنعت دیگری از توری مرغیاستفاده می کند، صنعت دام و طیور است. جالب است بدانید که در این صنعت اکثر ابزارآلاتی که برای محافظت از آبزیان و حیوانات طراحی شده اند، با توری مرغیساخته می شود.

  • صنعت عمران شهر و سازی

صنعت عمران و شهر سازی نیز برای تعیین حدود پارک ها و مناطق حفاظت شده از توری مرغیاستفاده می کند. این صنعت با به کارگیری این سازه توانسته نظم و ترتیب را در سطح جامعه پیاده کند و راحتی را برای انسان به ارمغان بیاورد.

مزایای کاربرد توری مرغی چیست؟

توری مرغی، از مزیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار است. به همین دلیل نیز از زمانی که به بازار عرضه شده، شدیداً مورد استقبال قرار گرفته است. اینک جهت آشنایی بیشتر شما با این سازه، ما به برخی از مزیت های آن اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالا

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های توری مرغیاین است که ساختار بسیار مقاومی دارد و به راحتی فرسوده نمی شود. به همین دلیل انتخاب آن کاملاً توجیه اقتصادی دارد و نیازی نیست برای خرید آن سرمایه هنگفتی تأمین شود.

  • وزن سبک

از دیگر مزیت های توری مرغیاین است که وزن سبکی دارد و به سادگی می توان آن را جا به جا کرد.

  • نصب آسان

توری مرغیبه گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان آن را نصب کرد و نیازی نیست برای نصب آن زمان زیادی اختصاص شود.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

توری مرغی چه نوع توری می باشد؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟