دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران

دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران
دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب یکی از برترین برندهای آموزشی می‌باشد که  در مسیر پیشرت با افتخار همیشه در کنار شما است مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب، پیشرو در حوزه مهارت آموزی و توسعه اشتغال مولد می‌باشد این موسسه آموزشی پرآوازه ماموریت خود را توسعه اشتغال و کارآفرینی از طریق آموزش‌های مهارت محور می‌داند.

خیر نوروزی فوق‎العاده برای دوست‌داران شرکت در کمپ‌های نوروزوی فوق‎العاده مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب این‎بار با تخفیف بی‌نظیر دانشپذیران 25 درصد تخفیف بدون سقف برای شرکت در دوره‌های آموزشی خواهند داشت و در ضمن شما عزیزان می‌توانید الان ثبت نام خد را برای سال 1402 انجام دهید تا از تخفیف فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

دیگران چه می خوانند:

معرفی برخی از برطرین دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران

 

آموزش حسابداری بازار کار

باتوجه به اینکه حرفه حسابداری یکی از مهم ترین حرفه های کشور است، مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تصمیم به برگزاری دوره آموزش حسابداری بازار کار گرفته است.

این دوره تخصصی درجهت ارتقای سطح حسابداران و دانشجویان رشته حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

با گذر زمان و به وجود آمدن تغییرات در آن کسب و کار، لازم است در جهت به روز رسانی اطلاعات خود اقدام کنید و هرگز نمی توان گفت که یک بار آموختن و آموزش دیدن برای تمام عمر کافی است.

بنابراین همواره نیاز به بروز کردن آموخته ها می باشد، حرفه ی حسابداری بازار کار از آن دسته مشاغلی است که در همه ی زمانها به صورت انحصاری و یا در ترکیب و ادغام با مشاغل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع یک حسابدار بازارکار می تواند وظیفه ی رسیدگی به صورت های مالی و مالیاتی کسب و کارهای مختلف را بر عهده بگیرد و آن را به انجام رساند.

نحوه برگزاری این دوره

دوره آموزش حسابداری بازار کار در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب، محیطی آرام و کاملاً آموزشی، برگزار خواهد شد.

هنرجویان دراین کلاس با مدرترین سیستم های روز دنیا زیر نظر اساتید برجسته رشته حسابداری کشور، این حرفه را آموزش خواهند دید.

همچنین درپایان برگزاری این دوره آموزش حسابداری به هنرجویان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران، مدرک معتبر بین المللی، اعطا خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما هنرجویان این است که هرچه زودتر در این دوره ثبت نام نمایید زیرا پس از اعلام برگزاری این دوره ظرفیت به سرعت تکمیل می شود.

درصورتی که نتوانستید در این دوره حضور یابید می توانید در دوره های آینده آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایید.

دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران و آموزش طراحی و دوخت

a1ffc077-f864-40ff-9681-dbae8d8aa3d8

آموزش طراحی و دوخت نیز یکی از دوره‌هایی است در کمپ نوروزی مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب قرار داده شده است چرا که طرفداران زیادی دارد به همین دلیل مجتمع فنی تهران این رشته پولساز را جزو کمپ نوروزی قرار داده است.

طراحی و دوخت لباس یک تخصص است که هر کسی آن تخصص را ندارد و باید دوره های آموزش طراحی و دوخت لباس و یا (آموزش نازک دوزی) را ببیند. خیاطی یک علم هنریست. علم به دست آوردن اندازه ها و تناسب ها. در طول زمان روش های طراحی و دوخت لباس تغییر زیادی پیدا کرده اند و همانند همه ی رشته ها متدهای پیشرفته جای روش های سنتی را گرفته اند.

برای ساخت الگو به عنوان مهم ترین مهارت خیاطی هم روش های زیادی توسط متخصصان این رشته ابداع شده، خیلی از متدهای قدیمی تر مثل گرلاوین و متریک هنوز هم به طور نسبتا وسیع توسط طراحان و خیاط ها استفاده می شوند، ولی ترجیح هر متخصص حرفه ای به کار بردن روش های مدرن است.

طراحی و دوخت لباس طی صده های پشت سرهم همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات زیاد و واضحی داشته و متناسب با فنون و تکنولوژی جدید، شرایط اقلیمی، اقتصادی و آداب و رسوم اجتماعی در حال پیشرفت و گسترش می باشد. رشته طراحی و دوخت یک رشته کاربردی می باشد و هدف آن طراحی لباس با مدل های مختلف با حفظ خلاقیت هنری می باشد.

دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران و آموزش طراحی لباس

 آموزش طراحی لباس نیز یکی دیگر از رشته‌هایی است که در کمپ نوروزی مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب قرار دارد.

همیشه این جمله را شنیده ایم که: لباس معرف شخصیت هر فرد است.

اما لباس، علاوه بر شخصیت، استایل و سلیقه، ذوق، هنر و همچنین سن افراد را نشان می دهد. طراحی لباس یکی از شاخه های هنری است که مملو از ذوق و ظرافت می باشد که روح انسان را همزمان دچار چالش و آرامش می کند، چالش بخاطر قوه تفکر هنرجو که همیشه درگیر ایده پردازی است و آرامش به دلیل ذوق و خلاقیتی که با رنگ آمیخته شده است.

اکثر هنرجویان با هدف علاقه و ایجاد یک موقعیت کاری در این زمینه اقدام به گذراندن دوره می کند اما در طول فراگیری دوره این علاقه فراتر از هدف آن ها رفته و دلیل آن جذابیت مباحث هر ترم در دوره آموزشی طراحی لباس می باشد. طراحی لباس یکی از شاخه های هنری است که فراگیری آن علاوه بر بازار کار خود ، بازخورد خوبی در زندگی خود افراد دارد، به این ترتیب که یادگیری اطلاعات آکادمیک و درست این رشته، استایل مناسب را به هر فرد و زندگی شخصی او می دهد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره مقدماتی و پیشرفته طراحی لباس را با کادر مجرب اساتید در فضایی دوستانه و با امکانات برای هنرجویان برگزار می کند.آموزش طراحی لباس در نمایندگی انقلاب یک رشته ی جدید و بی نهایت جذاب برای علاقمندان  به مد و زیبایی است. در این رشته شما به عنوان یک طراح با آموزش نرم افزارهای طراحی لباس با پیشرفته ترین و سریع ترین روش، موفق به طراحی شیک ترین و  متناسب ترین الگوهای لباس می شوید.

از پرکاربردترین نرم افزارهایی که در این رشته توسط متخصصان طراح لباس به کار می روند می توان از جمینی، مارولوس و ایلاستریتور نام برد. این نرم افزارها با وجود ویژگی های مشترک هر کدام  قابلیت های منحصر به فردی دارند که با توجه به هدف طراح یکی از آنها برای طراحی و ساخت الگو استفاده می شود.

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی 0 تا 100

90cdd53e-29a6-4207-9469-8c736424f187

آخرین دوره آموزشی که پیشنهاد می‌کنیم اگر به دکوراسیون منزل و.. علاقه‌مند هستید حتما در آن شرکت نمائید  دوره پولساز و پرطرفدار آموزش طراحی دکوراسیون داخلی 0 تا  100 می‌باشد.

دوره های طراحی معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران در سه ترم مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می شود که هر ترم حدود سه ماه طول می کشد.

دوره مقدماتی که به مدت 138 ساعت برگزار می شود شامل دروس درک معماری، اسکیس و راندو، نقشه کشی ساختمان و نرم افزار AutoCAD است.

دانشپذیران عزیز پس از گذراندن دوره مقدماتی وارد دوره متوسط می شوند که به مدت 120 ساعت برگزار می شود و شامل دروس متریال داخلی، متره و برآورد، سبک شناسی، نرم افزار Sketchup و چیدمان است.

دانشپذیران در دوره پیشرفته نیز که به مدت 132 ساعت برگزار می شود با دروس نورپردازی، نرم افزار 3 DMax & V-Ray، Post Production آشنا می شوند و در نهایت با انجام یک پروژه نهایی به عنوان یک طراح داخلی حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد.

مشاوران املاک کاوه

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

دوره‌های ویژه نوروز مجتمع فنی تهران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟