داستان ثروتمند شدنم با سوهان را بشنوید

داستان ثروتمند شدنم با سوهان را بشنوید
داستان ثروتمند شدنم با سوهان را بشنوید

اگر بخواهم از داستان ثروتمند شدنم به شما بگویم باید بدانید که همه چیز از یک سوهان آغاز شد که من به علت علاقه ام در منزل خودمان درست کردم و اقوام و دوستان با چشیدن طعم آن درخواست دادند تا برای آنها نیز درست کنم و من با انجام این کار رفته رفته کسب درآمد کردم و با نوسعه کسب و کارم ثروتمند شدم.

سوهان کنجدی حبه ای

طرز تهیه سوهان کنجدی حبه ای در خانه یک خبر خوب برای مادر های مهربان تا کودک دلبند خودتون را با یک شیرینی خوشمزه شاد کنید.

دیگران چه می خوانند:

سوهان کنجدی با شکر خوشمزه ترین شیرینی های سنتی ایرانی است و بر خلاف بسیاری از شیرینی های دیگر بسیار مهم و پرخاصیت می باشد.

روش ساخت این شیرینی بسیار آسان می باشد و به راحتی می توانید، آن را در منزل تهیه نمایید، برای دانستن درباره تولید سوهان کنجدی با این مقاله همراه باشد.

سوهان از انواع شیرینی های خوشمزه ای است که با روش های متفاوتی مثل سوهان کنجدی، سوهان عسلی و غیره ساخته می شود.

سوهان کنجدی دارای انواع مختلف روش های آسان است و هر فردی می توانید نوع سوهان کنجدی را در خانه به راحتی تهیه نماید.

در روش تهیه سوهان های کنجدی از شکر، عسل، روغن، پودر پسته، زعفران و کنجد استفاده می گردد.

 

سوهان پسته ای قم

سوهان پسته ای قم از انواع شیرینی ها است و با کیفیت بالا و قیمت مناسب و طعم عالی در اختیار خریداران قرار داده می شود

سوهان عسلی پسته ای از آن دسته از شیرینی های است که خواص زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی خواهان استفاده از آن هستند.

در واقع شهر قم تولید کننده سوهان عسلی است اما امروزه شهرهای زیادی با کیفیت بالا این محصول را تولید می کنند.

این محصول علاوه بر خوشمزه بودن روی سلامت قلب تاثیر زیادی دارد.

سوهان را می توانید در مصرف روزانه خود مصرف کنید و از طعم آن لذت ببرید می‌توان به خاطر طعمه دلچسبی که دارد از این محصول برای هدیه دادن هم استفاده کنید.

قند و چربی سوهان بسیار بالا است به همین دلیل افرادی که دیابت دارند باید از مصرف آن خودداری کنند.

 

سوهان حلوایی ساعدی نیا

یکی از شیرینیهای سنتی که در قم تولید می‌شود سوهان حلوایی ساعدی نیا می‌باشند که انواع مختلفی دارد و سوهان حلوایی یکی از خوشمزه‌ترین آنها است که به‌صورت تازه و تهیه آن بسیار ساده می باشد.

تاریخچه تولید سوهان به زمان ناصرالدین‌شاه بر می گردد و زمانی که می‌خواستن این شیرینی خوشمزه را پیشکش شاه کنند فرستاده شاه بعد از میل این شیرینی خوشمزه عنوان کرد همانند سوهانی که آهن را می برد این شیرینی باعث هضم غذای من شد و نام سوهان از آن به بعد بر روی این شیرینی خوشمزه قرار گرفت.

در تولیدسوهان آرد گندم و جوانه گندم اصلی‌ترین عناصر تولید آن می باشد که در سوهانهای مرغوب هفتاد درصد جوانه گندم استفاده‌شده که دارای پروتئین گیاهی، پتاسیم و  منیزیم فراوان می باشد که در شادابی و جوان کنندگی پوست و مو تاثیر دارد.

داستان ثروتمند شدنم با سوهان را بشنوید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟