به کارگیری نقاط قوتم به بهترین شکل ثروتمندم کرد

به کارگیری نقاط قوتم به بهترین شکل ثروتمندم کرد
به کارگیری نقاط قوتم به بهترین شکل ثروتمندم کرد

هر شخصی استعدادها و توانایی‌ های مخصوص به خودش را دارد. وظیفه ما این است که در خودمان آنها را پیدا کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم. در مسیر تجارت با خودم و توانی هاییم و حق خودم از زندگی آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

زعفران سحرخیز سه مثقالی

زعفران سحرخیز سه مثقالی دارای کیفیت بسیار عالی است که در انواع غذاها استفاده می شود و از رنگ دهی فوق العاده ای برخوردار می باشد.

دیگران چه می خوانند:

زعفران سحرخیز سه مثقالی نوعی ادویه می باشد که علاوه بر مصارف آشپزی از قدیم الایام در عطرسازی، آرایشی و بهداشتی و پزشکی نیز استفاده می شده است.

بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران ایران است و پس از آن اسپانیا، مراکش، هند و یونان قرار دارند.

با این حال، اگر از نظر کیفیت صحبت کنیم، زعفران سحرخیز به دلیل اندازه نخ ها و داشتن عطر بسیار عالی که هنگام برشته شدن به دست می آورد، بهترین نمونه در جهان است.

زعفران کاربردهای دارویی فراوانی دارد که به آن خاصیت محرکی در سطح سیستم عصبی مرکزی و دستگاه گوارش، مقوی، ضد اسپاسم، ضد التهاب، ضد باکتری و ضد درد می دهد.

 

زعفران ایرانی اصلی

بر اساس آمار گمرک ایران بیشترین حجم صادرات زعفران ایرانی اصلی به کشورهای : امارات متحده عربی، اسپانیا، چین، ترکیه، عربستان سعودی، هند، سوئد هنگ کنگ، ایتالیا، تایوان و قطر می باشد. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است و زعفران ایرانی مرغوب ترین و با کیفیت ترین زعفران در سطح جهان شناخته می شود.

آیا می دانید زعفران ایرانی اصلی به ۶۰ کشور صادر می گردد؟ قیمت زعفران در اورپا چند برابر قیمت آن در ایران است و در کشور مالزی کمترین قیمت را دارد. قیمت زعفران در بازارهای جهانی فقط بر اساس مذاکره بین خریدار و فروشنده بر اساس کیفیت محصول تعیین می شود. عمده تولید زعفران در استان های خراسان رضوی و جنوبی است و تقریبا ۸۰ درصد از زعفران تولیدی ایران صادر می شود.

اگر چه کشور ما عمدتا زعفران را به صورت خام و با ارزش افزوده پایین صادر می کنیم ولی هنوز کشور های دیگر نتوانسته اند رتبه یک را از ایران بگیرند. 

 

زعفران سحرخیز ارزان

زعفران سحرخیز ارزان از با کیفیت ترین و با اصالت ترین زعفران های کشور می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

زعفران سحرخیز ارزان در کشور حرف اول را میزند و هر ساله در لیست رضایت مشتریان این محصول جایگاه نخست را از آن خود می کند؛ این برند از معتبر ترین و قدیمی ترین برند های تولید زعفران در کشور است.

زعفران بهترین و خوشبو ترین ادویه در جهان است؛ که همیشه و این ادویه در آشپزی کاربرد های بسیار زیادی دارد، همچنین از این محصول در تهیه شیرینی جات نیز استفاده می شود.

این محصول استفاده های فراوانی در تولید کیک، شیرینی، شربت و در انواع غذاها برای رنگ و طعم بخشیدن مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ارزش بالای این محصول آن به صورت گرمی بسته بندی می کنند.

به کارگیری نقاط قوتم به بهترین شکل ثروتمندم کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟