پابند زنانه | خرید و قیمت بهترین انواع بدلیجات پابند زنانه در زودیکا

پابند زنانه | خرید و قیمت بهترین انواع بدلیجات پابند زنانه در زودیکا
پابند زنانه | خرید و قیمت بهترین انواع بدلیجات پابند زنانه در زودیکا

پابند زنانه را با بهترین کیفیت و جدیدترین مدل ها از فروشگاه زودیکا بخواهید. برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین پابند زنانه به سایت زودیکا مراجعه کنید. با خیال راحت از کیفیت و جنس، پابند زنانه مدنظر خود را از بدلیجات زودیکا بخرید.

 

دیگران چه می خوانند:

پابند یا خلخال یک زنجیر زینتی است که دور مچ پا بسته می‌شود. پابند زنانه یکی از محبوب ترین زیورآلات زنانه است که در جنس‌های متنوعی تولید می‌گردد. این اکسسوری زیبا پیشینه تاریخی قابل توجهی دارد. جای تعجب نیست که منشاء ساخت پابند زنانه به هندوستان باز گردد. مردم هندوستان که به زیورآلات در هر شکل و فرمی علاقه نشان می‌دهند، به پابند زنانه به عنوان یک زیورآلات ضروری مورد استفاده روزانه نگاه می‌کنند. علاوه بر زنان هندی، زنان مصر باستان نیز از پابند زنانه برای زینت بخشی به پاهای خود استفاده می‌کردند. با گذر زمان پابند زنانه به کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد شد و جای خود را در میان فرهنگ غرب پیدا کرد. در سال‌های اخیر استفاده از زیورآلات اصل و بدلی افزایش فراوانی پیدا کرده است، با این وجود به دلیل قیمت بالای طلا و همچنین قیمت بسیار زیاد جواهرات ساخت برندهای مطرح جهانی، شرکت‌های تولید کننده فراوانی در زمینه تولید انواع زیورآلات بدلی به ویژه پابند زنانه فعالیت می‌کنند. فروشگاه اینترنتی زودیکا با ارائه برترین بدلیجات موجود در بازار جهانی قصد دارد هزینه‌های خانم‌های ایرانی را با خرید این کالاهای شیک و منحصر به فرد کاهش دهد و نیاز آن‌ها را به انواع زیورآلات روز دنیا، به ویژه پابند زنانه برطرف سازد. اگر قصد دارید برای عزیزانتان هدیه بگیرید تا آن‌ها را خوشحال کنید و برای خودتان به دنبال باکیفیت‌ترین زیورآلات هستند، به فروشگاه اینترنتی زودیکا مراجعه کنید و از بهترین انواع بدلیجات پابند زنانه در زودیکا بهره‌مند شوید.

a212df7e-09d3-4213-8b6c-420343642f05

پابند زنانه

تاریخچه استفاده از خلخال در فرهنگ شرقی به دوران باستان می‌رسد. در مقبره‌های سومری خلخالی پیدا شده است که بیش از 4500 سال قدمت دارد. علاوه بر سومری‌ها، در هند باستان نیز زنان متاهل از خلخال‌های صدا داری استفاده می‌کردند که موقع راه رفتن صدا کند و به مردان اطلاع دهند که به آن ها نزدیک می‌شوند تا مراقب صحبت‌های خودشان باشند. استفاده از پابند زنانه در جامعه هند برای زنان متاهل نشان از ازدواج موفق و برای زنان مجرد نشانه استقلال و قدرت بود.  در مصر باستان نیز زنانی که در طبقات بالاتر جامعه زندگی می‌کردند از پابند زنانه استفاده می‌کردند. شواهد پوشاک و جواهرات زنان در دوران باستان حاکی از آن است که زیبایی خلخال هیچ وقت برای خانم‌ها تکراری و قدیمی نشده و نخواهد شد. پابند زنانه در طرح‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای موقعیت‌های ویژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان مثال خلخال‌های طلایی تزئین شده با سنگ‌های شیک برای مهمانی‌های رسمی پیشنهاد می‌شوند و خلخال‌های نقره‌ای و ساده برای محیط‌های غیر رسمی مثل محل کار یا پیاده‌روی‌های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

 

فواید استفاده از پابند زنانه

پابند زنانه در سراسر جهان محبوب است. اگر به تازگی به انداختن پابند زنانه علاقه‌مند شده‌اید، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که فواید استفاده از پابند زنانه چیست؟ استفاده از پابند زنانه باعث هجوم جریان انرژی بهتر و مثبت به سمت شما می شود. از دیگر فواید استفاده از پابند زنانه می‌توان به کاهش درد و گزگز پا و همچنین جلوگیری از ورم کردن پا اشاره کرد. استفاده از پابند فلزی به دلیل این که باعث افزایش گردش خون در پاها می شود، شما را از مشکلات متعددی چون تعادل هورمونی، قاعدگی نامنظم و... دور می کند. یکی دیگر از فواید پابند زنانه زیبایی و آراستگی پا است.

a66cb589-d1c6-4e6f-bb55-fb9494bea33d

انواع بدلیجات زنانه در زودیکا

فروشگاه اینترنتی زودیکا یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده برترین جواهرات و زیورآلات با کیفیت بدل است. شما به سادگی می‌توانید با مراجعه به سایت زودیکا از انواع بدلیجات زنانه زودیکا دیدن کنید و با مقایسه قیمت‌های اقتصادی محصولات این فروشگاه با فروشگاه‌های مشابه، باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید. خلخال‌های وای اس ایکس، ژوپینگ، خلخال استیل و خلخال کارتیر استیل که در گروه باکیفیت‌ترین برندهای سازنده زیورآلات بدل هستند را تنها می‌توانید از زودیکا خریداری کنید. علاوه بر این با خرید انواع ارزان ترین بدلیجات عمده زنانه در زودیکا می‌توانید از خدماتی نظیر ارسال سریع و تحویل فوری، مشاوره رایگان خرید، ضمانت خرید کالا و درگاه پرداخت امن بهره‌مند شوید. برای مشاهده آخرین مدل‌های پابند زنانه و دیگر زیورآلات روز دنیا به وب‌سایت زودیکا مراجعه فرمایید.

8fe38313-2ac8-49ba-b25c-74212caa14fb

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

پابند زنانه | خرید و قیمت بهترین انواع بدلیجات پابند زنانه در زودیکا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟