اعتبار شغلی ام را با شلیل به دست آوردم

اعتبار شغلی ام را با شلیل به دست آوردم
اعتبار شغلی ام را با شلیل به دست آوردم

شلیل سبز

شلیل سبز با داشتن ظاهری زیبا و طعم و عطری دلنشین یک میان وعده تابستانی محبوب و لذیذ شناخته شده است. شلیل سبز میوه ای از خانواده هلو می باشد که شباهت های زیادی از لحاظ ظاهر و هسته به هلو دارد. فقط روی پوست شلیل سبز کرک ندارد. تمام انواع شلیل ها دارای گوشتی با بافتی مشابه و همچنین طعم شیرین و آبدار هستند. شلیل میوه ای است که علاوه بر طعم دلنشین خود، حاوی مواد مغذی برای بدن می باشد که بر طرفداران آن می افزاید. همچنین شلیل سبز سرشار از پتاسیم است که برای سلامت قلب موثر است.

 

دیگران چه می خوانند:

شلیل سفید

شلیل سفید در دسته محصولات خوش طعم و لذیذی قرار دارد که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. شلیل سفید از خانواده ی هلو و آلو می باشد و دارای طعمی شیرین و آبدار می باشد و وجه تمایز آن با هلو بدون کرک بودن آن می باشد. این محصول یکی از قدیمی ترین میوه ها در دسته خود می باشد و بیشتر به عنوان یک میوه آسیایی شناخته می شود. عمر درخت این میوه فوق العاده لذیذ و شیرین بسیار کوتاه می باشد. این نوع به سبب خاصیت های درمانی بالای آن بسیار شناخته شده است و در سلامت دندان ها، استخوان ها و پوست نقش به سزایی ایفا می کند.

 

شلیل شمس

شلیل شمس یا هلوی بدون کرک، نوعی آلوی بسیار خوش طعم و مقوی بوده و در فصل تابستان میوه دهی دارد. شلیل شمس یا هلوی بدون کرک از جمله محبوب ترین میوه های موجود در طبیعت بوده که کاربرد بسیار زیادی دارد. این میوه از خانواده هلو بوده و تاریخچه ی آن به حدود 2000 سال قبل بر میگردد و اولین بار در چین کشت شده است. تنوع این گونه در دنیا به حد زیادی است و حدود صد نمونه از آن در سراسر دنیا یافت می شود. این میوه بسیار مغذی بوده و سرشار از انواع ویتامین های A و C می باشد.

اعتبار شغلی ام را با شلیل به دست آوردم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟