آشنایی با دنیای پر پول شال ها

آشنایی با دنیای پر پول شال ها
آشنایی با دنیای پر پول شال ها

 شال فندی اصل

شال فندی اصل دارای یک سری مشخصات می باشد در ادامه به آن می پردازیم شال فندی اصلکاملاً نخی بوده و قواره های آن نسبتاً بزرگ است در انواع نازک (بهاره و تابستانه) و ضخیم (پاییزه) تولید می شود جنس شال های آن از پارچه ویسکوز، مخمل و نخ پنبه می باشد که جزو فوق العاده ترین پارچه ها به حساب می آید.

دیگران چه می خوانند:

هرگونه دو خطی و چاپی که روی این روسری ها وجود داشته باشد از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است همچنین طراحی های موجود در این شال ها فوق العاده خاص بوده و هیچگونه کپی در آن ها وجود ندارد رنگبند تمام این موارد باعث میشود که تنوع در روسری ها و شال های این برند فوق العاده بالا رود و و در صنعت مد حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

شال تک رنگ

شال تک رنگ ساده به راحتی با همه نوع استایلی ست می شود و در عین سادگی شما را بسیار شیک و جذاب نشان می دهد شال تک رنگ مستطیل شکل است که صنعت مد دستبکار شد و انواع شال ها را در طرح و رنگ و قواره های متفاوت روانه بازار کرد پارچه های شال با هم متفاوت است و همچنین شال مورد استفاده برای هر فصل نیز با هم تفاوت دارد.

شال ها در اندازه های زیر 2 متر،  2 تا 3 متری و 3 متری تولید می شوند و انواع شال بهاره تابستانه و زمستانه در بازار موجود می باشد این شال ها جنس های متفاوتی دارند که می توانید برای هر مکان جنس مورد نظر را انتخاب کنید و همچنین برای فصول متفاوت سال جنس های مختلفی تولید می شود.

 

شال حریر لمه

شال حریر لمه یکی از مناسب‌ترین و شیک ترین پوشش ها در مراسم و مهمانی ها می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد ترکیب این دو سبک با هم جنسیت بسیار جذابی را به وجود آورده است که مورد پسند بانوان واقع شود این شال حریر لمه زیبایی خاصی در هنگام پوشیدن به شما می دهند و بخاطر جنسیت لطیف و زیبای آن و همچنین سبکی شال حریر لمه حالتی بسیار زیبا را روی سر شما خواهند داشت.

این دسته از شال ها در مجموعه تولیدی ما با بالاترین سطح کیفیت و مرغوبیت به خریداران عزیز عرضه می شود این مدل شال ها با استفاده از بهترین جنس پلی استر و متریال موجود تولید شده اند به طوری که هیچ اثری از زدگی و پارگی در آن دیده نمی‌شود.

آشنایی با دنیای پر پول شال ها

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟