سرمایه اصلی در هنر توست

سرمایه اصلی در هنر توست
سرمایه اصلی در هنر توست

سرمایه تو اون کتابیه که برای رسیدن به موفقیتت ورق میزنی. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید با استفاده از مهارت هایتان در رسیدن به اهدافتان کمکتان کنیم.

تابلو سنگی برجسته

استفاده از تابلو سنگی برجسته به عنوان هنر دست در خانه، استرس و اضطراب را کاهش داده و خلاقیت و تخیل را تحریک می کند.

دیگران چه می خوانند:

نقوش برجسته با فرم و طرح های زیبا بر روی سطح آن با متریال مختلف مانند چوب، گل، سنگ ریزه های مختلف و غیره قرار می گیرد.این محصولات دارای برجستگی و سطوح ناهموار می باشند که از زمینه خود جدا شده اند.این محصول دارای عمق، بعد و تیره روشنی است و حس زیبایی به بیننده القا می کند

تابلو های سنگ وسیله ای شیک و خاص است که برای تزئین منازل، دفاتر کاری و اکثرا مکان های هنری مورد استفاده افراد قرار می گیرد.این تابلو ها غالبا از جنس سنگ مرمر تولید و به بازار عرضه می شود.همانند دیگر تابلو ها به دیوار نصب می شود.

تفاوت آن با تابلو های معمولی این است که نقش بر روی این تابلو به صورت حکاکی شده و کنده کاری سنگ است.بر روی این تابلوها هرگونه نقش و طرحی را می توان حک کرد.

 

تابلو سنگی کودکانه

تابلو سنگی کودکانه جزو کاردستی های هنری زیبا می باشد که بسیار پرطرفدار در بین کودکان می باشد زیرا می توانند طرح های زیادی با آن درست کنند.

تابلو سنگی شعر

تابلو سنگی شعر یکی از صنایع دستی زیبایی می باشد که می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید، در ادامه اطلاعات بیشتری را بررسی می کنیم. قیمت تابلو سنگی شعر هم همانند هر وسیله دیگر تحت تاثیر نوسانات بازار ارز قرار می گیرد و قطعا در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

عواملی مانند نوع سنگ، طرح، هزینه هکاکی، هزینه قاب، ابعاد و هزینه حمل و نقل روی قیمت آن موثر است.

سعی کنید هنگام خرید اطلاعات خود را در این موارد افزایش دهید تا انتخاب مناسب و با کیفیتی داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت تابلو سنگ و ابعاد و ویژگی های آن پیشنهاد ما به شما این است که به وب سایت ما مراجعه کنید و یا آنکه با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

سرمایه اصلی در هنر توست

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟