با تغییر سبک شغلی ‌ام ثروت ساز شدم

با تغییر سبک شغلی ‌ام ثروت ساز شدم
با تغییر سبک شغلی ‌ام ثروت ساز شدم

عرقیات ضد سرفه

یکی از عرقیات ضد سرفه عرق آویشن می باشد که برای مبارزه با عفونتهای مجاری تنفسی مناسب است و این گیاه شگفت انگیز باعث تعریق بیشتر و کاهش تب می شود با سرماخوردگی مبارزه کنید. ضمناً آویشن ضد اسپاسم است و به همین دلیل سرفه را از بین می برد. لذا آویشن اغلب به عنوان یک داروی طبیعی برای جلوگیری از سرفه شناخته می شود. پزشکان بزرگ قرون وسطی فواید آویشن را در توانایی پاکسازی و عقیم سازی بدن، تسکین سردرد، تقویت حافظه، تقویت قدرت مردانگی و پیشگیری از سرفه، سرماخوردگی، اسهال و غیره توضیح دادند.

 

دیگران چه می خوانند:

عرق رازیانه برای شیر دهی

علاوه بر اینکه عرق رازیانه برای شیر دهی بسیار مناسب است. اگر فرزند تازه متولد شده شما دارای یرقان است و عده ای توصیه دادن عرق رازیانه به نوزاد یا دیگر عرقیات گیاهی را می کنند در مرحله اول باید از پزشک متخصص سوال بپرسید و در مرحله دوم بهتر است برای درمان این مشکل او را در بیمارستان کودکان بستری کنید. این گیاه برای دوران یائسگی بسیار موثر است و می تواند تمام عوارض ناشی از این مشکل را رفع کند و به بدن شما یک ثبات مشخصی را بدهد. گر در زمان پریود شدن شما همیشه با مشکل روبه رو هستید و تمام آزمایشهای شما نشان دهنده سالم بودن بدنتان می باشد می توانید از عرق رازیانه و یا گیاهان دارویی برای پریود شدن کمک بگیرید و این عرق را در طول روز به مقدار مشخصی میل نمایید تا تمام هورمونهای شما به صورت منظم فعالیت کند.

 

عرق نعناع سحرخیز

یکی از برندهای موجود در بازار عرقیات، عرق نعناع سحرخیز می باشد که می توانید برای آشنایی با خواص و ویژگیهای این عرق با ما همراه باشید. در طب سنتی، طبع این نوع عرق گرم و خشک است و برای بیمارانی که دچار آسم هستند بسیار مفید می باشد و همچنین خوردن آن به هضم غذا کمک می نماید. از گیاه نعنا نه تنها به عنوان عرق بلکه به صورت دمکرده، پودری، خشک شده و غیره استفاده می کنند و به دلیل عطر و بوی بی نظیر آن در صنعتهای مختلف مانند خوشبو کننده ها و خمیردندان از عصاره آن استفاده می نمایند.

با تغییر سبک شغلی ‌ام ثروت ساز شدم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟