کسب و کاری که مرا به پول رساند

کسب و کاری که مرا به پول رساند
کسب و کاری که مرا به پول رساند

دستکش صنعتی استادکار

دستکش صنعتی استادکار یک دستکش پر کاربرد در صنعت است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این دستکش ویژگی هایی دارد که از آن بی خبرید.

دستکش صنعتی استادکار دارای جنس مرغوبی است به طوری که از بهترین نخ های پلی استر استفاده شده است که تراکم بسیار بالایی دارند.

دیگران چه می خوانند:

برای این دستکش از پوشش لاتکس طبیعی برای کف دست آن استفاده شده است که از دست شما محافت می کند.

از این دستکش برای حمل وسایل تیز و برنده استفاده می شود و به دلیل بافت فلزی و زنجیری که دارد به دست شما آسیبی وارد نمی شود.

یکی دیگر از مزایای این دستکش این است که داخل آن دارای بافت کشسانی می باشد که کملا به دست شما می چسبد و در هنگام جابه جایی وسایل سنگین از دست شما لیز نمی خورد.

دستکش صنعتی با روکش لاتکس

هنگام خرید دستکش صنعتی با روکش لاتکس حتما به جنس آن و کاری که می خواهید با آن انجام دهید توجه کنید.

دستکشهای لاتکس دارای تنوع رنگی بالایی هستند که در هر شغل و صنفی این نوع محصول جنس متنوعی دارد، شما حتما باید با توجه به نوع شغل و کار خود این محصول را تهیه کنید.

دستکش های پزشکی که معمولا در اتاق عمل بیمارستان ها حجم زیادی از آن ها را می بینید در برابر خطر عفونتهای ناشی از ویروس ها و همچنین باکتری ها از بدن شما محافظت می کنند.

از مهمترین دلایل مرغوب بودن و پر طر فدار بودن این محصول خاصیت کشسانی بالای آن است، و همچنین ضخامت بالای آن امکان استفاده در شرایط سخت را نیز فراهم کرده است.

 

دستکش صنعتی تکنسین

در هنگام خرید دستکش صنعتی تکنسین حتما به سایز دستکش توجه کنید تا در هنگام کار موجب مزاحمت شما نشود.

از نفوذ ناپذیری دستکش و جنس آن مطمئن شوید.

سعی کنید از دستکش های با دوام بالا در برابر حرارت رطوبت و مواد شیمیایی خریداری کنید.

انتخاب جنس دستکش تکنسین به وظایف و مواد مورد استفاده کارگر بستگی دارد بنابراین به جنس دستکش دقت کنید.دستکش های استاندارد را خریداری کنید.

کسب و کاری که مرا به پول رساند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟