لیست قیمت و انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ

لیست قیمت و انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ
لیست قیمت و انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ

 گاهی استفاده از تجهیزات نامناسب برای بیمارانی که محدودیت حرکتی دارند، معضلاتی به مراتب جدی‌تر از بیماری‌شان به وجود می‌آورد. تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ جزو آن دسته از تجهیزاتی هستند که بیشترین استفاده را در مراکز درمانی و مراقبتی دارند و انتخاب درست آن‌ها نقش مهمی در فرآیند بهبود بیماران دارد.

با توجه به اهمیت استفاده از بهترین انواع تخت‌های بیمارستانی، سایت تجهیزات پزشکی توانی نو لیستی از انواع این تخت‌ها را به همراه قیمت آن‌ها ارائه می‌کند. در ادامه راجع به این نوع از تجهیزات پزشکی توانی نو صحبت خواهیم کرد.

دیگران چه می خوانند:

تخت بیمارستانی

قطعا وقتی به دنبال لیست قیمت و انواع تخت‌ بیمارستانیhttps://tavanino.com/search-products/category-Hospital-beds هستید، با چیستی این تخت‌ها و کارایی آن‌ها آشنایی دارید. آنچه در این بین اهمیت می‌یابد، شناخت انواع تخت‌های بیمارستانی برای استفاده بهینه در مصارف مختلف و البته قیمت خرید آن‌هاست. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو انواع این تخت‌ها را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌نماید.

با توجه به لزوم تهیه انواع تخت‌ها، خرید آن‌ها با قیمت مناسب به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. در این راستا اگر راجع به قیمت خرید انواع این تخت‌ها صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قبل از اینکه به بررسی لیست قیمت این تجهیزات بپردازیم، باید نوع تخت مورد نیاز خود را تعیین‌ کنید. برای این منظور باید ابتدا نیاز کاربری خود را مشخص کنید.

تخت بیمارستانی:قیمت و خرید تخت بیمارستانی

فاکتورهای موثر بر قیمت تخت بیمارستانی

هر یک از انواع تخت‌های بیمارستانی بر اساس نوع کاربری‌شان با تجهیزات جانبی خاصی در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو عرضه می‌شوند. طبیعی است که قیمت هر یک از این تخت‌ها علاوه بر نوع آن‌ها به امکانات تخت بستگی دارد. وقتی راجع به نیاز کاربری شما صحبت می‌کنیم، در واقع هدف آن است که نیاز خود در استفاده از این تخت در محیط‌های مختلف از جمله بیمارستان، کلینیک، منزل و همچنین مدت زمان استفاده از آن را تعیین کنید.

به این ترتیب می‌توانید با توجه به شرایط خود انواع تخت بیمار دستی و مکانیکی، نیمه‌ برقی یا تمام برقی را انتخاب کرده و قیمت آن را در لیست محصولات موجود فروشگاه توانی نو جستجو کنید. در کل می‌توان گفت قیمت تخت‌های بیمارستانی بر اساس نوع آن‌ها، قابلیت، امکانات تخت و کیفیت ساخت آن تعیین می‌شود.

قیمت انواع تخت‌های بیمارستانی

طبیعتا قیمت تخت‌های بیمارستانی با کاربردهای تخصصی نسبت به تخت‌های بستری معمولی و خانگی بیشتر است؛ چون تخت‌های تخصصی بر اساس نیاز کاربری‌شان به امکانات و قابلیت‌های بیشتری احتیاج دارند. از این تخت‌های بیمارستانی تخصصی که بیشتر در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها کارایی دارند، می‌توان به تخت زیبایی، تخت ژنیکولوژی و زنان، صندلی خونگیری، تخت معاینه، تخت بستری آی سی یو و سی سی یو، انواع برانکارد و تخت ماساژ اشاره کرد.

گذشته از انواع تخت‌های بیمارستانی که برشمردیم، اگر لیست قیمت و خرید تخت‌های بستری بیمارستانی فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو را بررسی کنید، خواهید دید که این تخت‌ها در انواع نیمه برقی و کاملا برقی عرضه شده و بر اساس امکانات تغییر وضعیت در چند نوع تخت یک‌ شکن، دو شکن و سه‌ شکن دسته‌بندی می‌شوند.

تخت جراحی قیمت و خرید

تخت زیبایی

با توجه به اینکه قیمت هر یک از انواع تخت‌ زیبایی https://tavanino.com/search-products/category-Beauty-bedبر اساس نوع و امکانات آن تعیین می‌شود، می‌توان این نوع از تجهیزات پزشکی توانی نو را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داد. تخت زیبایی که بیشتر در کلینیک‌ها برای تزریق ژل و بوتاکس، لیزر، خدمات پوست و مو، خدمات دندانپزشکی و ... استفاده می‌شوند، در مدل‌های مختلف عرضه می‌گردد. از آنجا که این تخت‌ها اتوماتیک هستند، در انواع دو موتوره، سه موتوره، چهار موتوره با ساختار و تجهیزات جانبی مختلف در فروشگاه توانی نو عرضه شده و در بازه قیمتی ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

تخت معاینه

تخت معاینه نیز در مدل‌های مختلف پایه هلالی، پایه ثابت، پایه تاشو، برقی، مکانیکی و ... وجود دارد و جزو تخت‌های بیمارستانی نسبتا ساده و ارزان قیمت محسوب می‌شود. قیمت انواع این تخت بیشتر بر اساس کیفیت ساختاری و نوع کاربری آن تعیین می‌شود. فروشگاه توانی نو لیست کاملی از این تخت‌ها را در بازه قیمتی ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان در سایت خود قرار داده است.

تخت ماساژ

تخت ماساژ نوع دیگری از تخت بیمارستانی است که کاربری آن واضح است. این تخت در انواع پرتابل تاشو و ثابت و کیفیت‌های مختلف در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو عرضه شده و قیمت‌های متفاوتی دارد.

صندلی خونگیری

صندلی خونگیری در فروشگاه توانی نو دارای مدل‌ها و کیفیت‌های مختلفی است. قیمت این صندلی بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله ویژگی‌های صندلی، جنس و کیفیت متریال‌های سازنده آن، ساده یا برقی بودن صندلی و مواردی از این دست تعیین می‌شود. شما می‌توانید در سایت توانی نو لیست قیمت و خرید انواع این صندلی را مشاهده کنید.

برانکارد:قیمت و خرید برانکارد
تخت ژنیکولوژی و زنان

تخت ژنیکولوژی و زنان نوع دیگری از تخت بیمارستانی تخصصی است و با تجهیزات خاصی عرضه می‌شود. با توجه به نوع کاربری این تخت کیفیت و استحکام آن بسیار حائز اهمیت است. این تخت نیز دارای مدل‌های دستی یا برقی و کیفیت‌های مختلف است. قیمت این تجهیز بیمارستانی در فروشگاه توانی نو به نوع تخت، موتور و تنظیمات آن، کیفیت فوم، رویه و ساختار ارگونومیک تخت بستگی دارد. لیست قیمت این تخت در فروشگاه توانی نو به انتخاب بهتر شما کمک می‌کند.

برانکارد

برانکارد به عنوان یک تجهیز امدادی کاربردی در انواع مدل‌های برزنتی، صندلی شو، برانکارد بسکت، برانکارد چرخدار، برانکارد قابل حمل یا پرتابل، برانکارد کالسکه‌ای، ریکاوری، اسکوپ و ... در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو عرضه می‌شود. قیمت برانکارد از یک میلیون و هشت صد هزار تومان شروع شده و بر اساس مدل، قابلیت‌ها و کیفیت آن افزایش می‌یابد.

هتلینگ بیمارستانی

تخت‌های هتلینگ همانطور که مشخص است برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر بیماران طراحی شده و قطعا قیمت گران‌تری دارند. هتلینگ بیمار شامل امکاناتی نظیر انواع ترالی بیمارستانی، کمد کنار بیمار، صندلی پزشکی، چراغ پزشکی، هلدر سرم، میز کنار تختی، پله‌های کنار تخت، بالابر بیمار، کات نوزاد و تجهیزات دیگر است که کیفیت و سرعت رسیدگی به بیمار را افزایش می‌دهند.

‌هر یک از این تجهیزات مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف در فروشگاه توانی نو عرضه شده و طبیعتا قیمت‌های مختلفی دارند. برای تعیین قیمت و خرید هر یک از این تجهیزات باید مدل‌های مختلف هر محصول را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به اختصار چند تجهیز هتلینگ توانی نو را بررسی می‌کنیم.

صندلی خونگیری:قیمت و خرید صندلی خونگیری

ترالی بیمارستانی

ترالی https://tavanino.com/search-products/category-Medical-trolley به عنوان پرکاربردترین تجهیزات بیمارستانی در انواع ترالی اتاق عمل، ترالی پانسمان، ترالی اورژانس، ترالی‌های دو طبقه حمل غذا، ترالی حمل لباس، ترالی حمل دارو، ترالی حمل پرونده و ... در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو عرضه می‌شود. تمامی این تجهیزات دارای پایه‌های چرخدار هستند و به راحتی حمل می‌شوند‌. قیمت این تجهیزات بر اساس نوع کاربری، اندازه و کیفیت‌شان متفاوت است.

چراغ پزشکی

چراغ پزشکی یا چراغ معاینه در واقع همان چراغ پایه‌دار و متحرکی است که برای معاینه دقیق بیمار و پرتاب نور در بخش‌های جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیست قیمت چراغ پزشکی در فروشگاه توانی نو موجود است.

صندلی پزشکی

صندلی پزشکی نوعی از تجهیزات هتلینگ است که برای استفاده کادر پزشکی بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها طراحی شده و به واسطه نوع کاربری که دارد، از طراحی ارگونومیکی برخوردار است. این نوع صندلی در مدل‌ها و طرح‌های مختلف و البته قیمت‌های متفاوت در فروشگاه توانی نو موجود است.

کمد کنار بیمار

کمد کنار بیمار همانطور که مشخص است برای نگهداری لوازم شخصی بیمار طراحی شده و با توجه به متریال سازنده آن کیفیت‌های مختلفی دارد. این تجهیز در فروشگاه توانی نو با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود.

در ابتدای مطلب راجع به تخت بیمارستانی صحبت کردیم. این نوع تخت در انواع مختلفی عرضه می‌شود؛ اما از آنجا که انواع تخت‌های بیمارستانی برای تأمین رفاه و آسایش بیماران طراحی و تولید می‌شوند، می‌توان آن‌ها را جزو ارقام هتلینگ بیمارستانی دسته‌بندی کرد. هرچه جنس تخت بیمارستانی بهتر بوده و قابلیت‌های حرکتی آن بیشتر باشد، قیمت گران‌تری خواهد داشت؛ اما در کل انواع تخت‌های بیمارستانی عرضه شده در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو کیفیت ضمانت شده و قیمت بسیار مناسبی دارند.

جمع بندی

تا اینجا به صورت مختصر به معرفی انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ پرداختیم و فاکتورهای موثر در قیمت و خرید آن‌ها را بررسی کردیم. همانطور که متوجه شدید این تجهیزات به تأمین رفاه بیماران، رسیدگی بهتر آن‌ها و تسریع فرآیند بهبودشان کمک می‌کنند؛ بنابراین هرچه قابلیت و کیفیت بیشتری داشته باشند، کاربری بهینه‌تری ارائه می‌دهند. در نتیجه طبیعی است که قیمت انواع تجهیزات و تخت‌های بیمارستانی بر اساس نوع کاربری، ویژگی‌ها، امکانات و سطح کیفی آن‌ها با یک دیگر متفاوت باشد.

با توجه به اینکه هر یک از انواع این تجهیزات در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند، ارائه یک لیست قیمت واحد کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. این در حالی است که شما می‌توانید در فروشگاه توانی نو لیست قیمت انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ را به صورت دسته‌بندی شده و کاملا واضح مشاهده کنید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو در تلاش است با توجه به لزوم استفاده از تخت‌های بیمارستانی و با نظر بر تأمین تجهیزات بیمارستانی برای مراکز درمانی مختلف و تأمین رفاه بیماران در منازل انواع تخت‌ها و تجهیزات هتلینگ را با قیمت بسیار مناسب عرضه کند. امکان خرید آنلاین این تجهیزات مزایای بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت.

لیست قیمت و انواع تخت‌های بیمارستانی و هتلینگ

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟