پاکسازی پوست به وسیله دستگاه بخور سرد

پاکسازی پوست به وسیله دستگاه بخور سرد
پاکسازی پوست به وسیله دستگاه بخور سرد

دستگاه بخور یکی از آن محصولاتی است که هر کسی به فکر خرید آن نباشد، قطعا ضرر کرده است. اما اگر می خواهید این محصول را بخرید، نکات مهمی را باید قبل از خرید بدانید. این صفحه را بخوانید تا بتوانید بهترین دستگاه بخور سرد را انتخاب کنید.

دستگاه بخور چیست؟

دستگاه بخور دستگاهی است که برای مرطوب نگه داشتن هوای محیط از آن استفاده می شود. در مناطقی که آب و هوای خشک دارند، خشکی هوا مشکل ساز است. همینطور در فصول سرد سال رطوبت هوا کاهش می یابد. در نتیجه خشکی هوا باعث می شود که مشکلات پوستی برای افرادی که در این مناطق زندگی می کنند ایجاد شود.

دیگران چه می خوانند:

اما یک راه حل عالی برای این موضوع وجود دارد. دستگاه بخور این خشکی هوا را از بین می برد. در نتیجه پوستتان حس بسیار بهتری خواهد داشت و دیگر نیازی نخواهد بود که لوسیون های گران قیمت بخرید.

528ebc28-8fa9-4594-8841-2ad832bcc219

دستگاه بخور سرد و مزایای آن

بخاری که توسط دستگاه بخور سرد تولید می شود خنک است. به همین خاطر به آن  بخور سرد گفته می شود.

اگر می خواهید این دستگاه را بخرید خبرهای خوبی برایتان داریم! این دستگاه مزایای زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

·بدون گرم کردن هوا محیط را مرطوب نگه می دارد

دستگاه های بخور گرم مشکلی دارند که خوشبختانه دستگاه بخور سرد ندارد: بخور گرم باعث گرم شدن هوا می شود. تصور کنید که در گرمای تابستان بخواهید از این دستگاه استفاده کنید! اما خوشبختانه دستگاه بخور سرد بدون گرم کردن هوا، همان مزایا را به شما می دهد.

·از خشکی پوست شما جلوگیری می کند

رطوبت باعث می شود که پوست شما شاداب تر شود. اگر گاهی از دستگاه بخور سرد استفاده کنید، رطوبت زیر پوست شما می رود و احساس سرزندگی را به پوستتان می دهد.

·ترک پوستی و خارش را از بین می برد

اگر در شهری زندگی می کنید که آب و هوای خشک دارد، احتمالا دائما ترک های پوستی و خارش دارید. حتما از این که این ترک ها زیبایی پوستتان را کمتر کرده اند خسته و از خارش هم کلافه شده اید. اما راه حل همه ی این چیزها این است که کمی رطوبت به محیطتتان اضافه کنید! اگر از دستگاه بخور سرد استفاده کنید دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.

·لب های پوسته پوسته شده را ترمیم می کند

شاید شما هم هر ماه برای خرید بالم لب هزینه کنید تا لب های پوسته پوسته شده تان درمان شود. اما اگر یک دستگاه بخور سرد داشته باشید، دیگر نیاز چندانی به این کار نخواهید داشت. استفاده از این دستگاه خودش باعث شادابی پوست صورت و لب هایتان می شود.

0c1574d1-98cc-42ae-8d14-0864a5158b10

دستگاه بخور سالنی چیست؟

دستگاه بخور سالنی نوع حرفه ای تری از دستگاه های بخور خانگی است که در سالن های زیبایی استفاده می شود.  این دستگاه معمولا دارای دو مخزن است. مخزن آب گرم و مخزن آب سرد. این دو مخزن بخار گرم و سرد را به صورت جداگانه پخش می کند. البته جالب است بدانید که می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که هر دو بخار را همزمان پخش کند!

برای پاکسازی صورت، اول باید منافذ باز شود تا درون آن ها پاکسازی شده و سپس بسته شوند. این دستگاه همین کار را انجام می دهد. بخار گرم آن، منافذ پوست را باز می کند و بخار سرد منافذ را می بندد.

مزایا و کاربرد استفاده از دستگاه بخور سالنی

دستگاه بخور سالنی برای پاکسازی صورت استفاده می شود. اما فکر نکنید که مزایای این دستگاه فقط برای مشتریان شماست! اگر شما سالن دارید، دستگاه بخور سالنی مزایای بسیار زیادی برایتان خواهند داشت. مثلا:

  • ارتفاع این دستگاه قابل تنظیم است.
  • این دستگاه از لامپ UV برخوردار است که آب داخل دستگاه را استریل می کند.
  • دمای آن قابل تنظیم است و می توانید دما را به حداقل برسانید.
  • از سیستم هشدار تمام شدن آب برخوردار است.
  • برای تمام انواع پوست مناسب می باشد.
  • باعث می شود سالن شما حرفه ای تر به نظر برسد

تصور کنید وارد یک سالن زیبایی می شوید و در نگاه اول انواع و اقسام دستگاه های زیبایی را در آن می بینید. چه احساسی نسبت به آن سالن خواهید داشت؟ احتمالا با خودتان فکر می کنید که چقدر آن سالن مجهز و حرفه ای است. در این صورت احتمال این که به آن سالن اعتماد کنید هم بیشتر می شود.

مشتریان شما هم باید همین حس را به سالن شما داشته باشند. مجهز بودن به دستگاه بخور سالنی باعث می شود که در نظر مشتریانتان حرفه ای تر به نظر بیایید.

  • مشتری های سالن شما زیاد خواهند شد

این روزها افراد  بیشتری به دنبال خدمات پاکسازی صورت هستند. اگر این خدمات را در آرایشگاهتان ارائه ندهید به این معناست که مشتری های زیادی را از دست می دهید. برخورداری از خدمات پاکسازی صورت با دستگاه بخور سالنی باعث می شود که مشتری های بیشتری جذب کنید.

b678bb0c-aca4-41ef-a0c0-d2baa4bc85e4

نکات مهمی که برای خرید دستگاه بخور باید بدانید

اگر می خواهید دستگاه بخوری بخرید که هیچوقت از خریدن آن پشیمان نشوید، این نکات را مد نظر قرار دهید.

 

·1- ظرفیت مخزن

یادتان باشد که هر چه مخزن بزرگتر باشد، آب بیشتری را در خود نگه می دارد در نتیجه دستگاه مدت زمان بیشتری می تواند روشن بماند.

 

·2- قابل حمل بودن

اگر می خواهید دستگاه خود را همراهتان به محل کار یا .. ببرید، نوع سبک و کوچک و شارژی این دستگاه را انتخاب کنید. به این صورت حمل آن راحت خواهد بود و نیازی به پریز برق هم نخواهید داشت.

 

·3- مجهز بودن به زمان سنج

اگر نمی خواهید دستگاهتان تمام مدت روشن بماند، دستگاهی انتخاب کنید که به زمان سنج مجهز باشد. خوشبختانه این نوع دستگاه های بخور را می توانید از سایت فروشگاه شفا بخرید.

 

·4- خروجی قابل تنظیم

این ویژگی که در دستگاه های سایت ما موجود است، باعث می شود که میزان رطوبت خروجی و دمای آن تنظیم شود.

 

·5- میزان سر و صدا

اگر می خواهید یک دستگاه کاملا بی صدا بخرید، از طریق شماره 02166491318 با ما تماس بگیرید تا بهترین مدل ها را معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم به سراغ مدل های بی صدا بروید تا بتوانید هر زمانی از شبانه روز که می خواهید از آن ها استفاده کنید.

 

دستگاه بخور و سایر دستگاه های زیبایی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید انواع دستگاه های زیبایی، باید در ابتدا مشخص کنید با توجه به نیاز خود دقیقا به چه دستگاهی نیاز دارید. سپس از یک فروشگاه معتبر و باسابقه برای خرید دستگاه بخور یا سایر لوازم زیبایی اقدام کنید. فروشگاه شفا یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که می توانید از طریق آن برای خرید اقدام کنید. این فروشگاه بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش لوازم زیبایی دارد و شما می توانید دستگاه میکرودرم ابریژن، دستگاه بخور سالنی، دستگاه پلکسر، دستگاه هایفرکانسی، انواع تونل LED و ... را از طریق فروشگاه شفا خریداری کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

پاکسازی پوست به وسیله دستگاه بخور سرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟