برای اطمینان از زمان ازدواجمان، چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟

برای اطمینان از زمان ازدواجمان، چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟
برای اطمینان از زمان ازدواجمان، چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟

به گزارش رصداقتصادی : و بنابر اعلام بنیان گذار DUNYA، آمادگی برای ایجاد پیوند رسمی بسیار مهم است و اگر شتاب‌زده و بدون فکر عمل کنید، امکان پشیمانی وجود دارد. آگاهی داشتن قبل از انجام و اجرای هر کاری بسیار مهم است. شاید برای خیلی‌ها این سوال به وجود بیاید که چگونه می‌توانند این آگاهی را به‌دست بیاورند.

با دانستن جواب این سوال‌ها می‌توانید از آمادگی خود برای این تعهد زیبا مطمئن شوید.

دیگران چه می خوانند:

 

1- ازدواج به بهتر شدن من کمک می‌کند یا بدتر شدن؟

انسان موجودی است که همواره به دنبال پیشرفت می‌رود. بنابراین اگر فکر می‌کنید با تشکیل خانواده می‌توانید زندگی بهتری داشته باشید و همسر شما در همه شرایط شما را حمایت می‌کند، پس زمان درستی برای تشکیل این پیوند برای شما است.

 

2- آیا واقعا فرد مقابل را قبول دارم؟

بسیاری از افراد هنگام اجرای این تعهد علاقه شدیدی به تغییر همسر آینده خود دارند. این افراد بدون توجه به نکته‌های منفی فرد مقابل با این فکر که تغییر می‌کند، می‌خواهند ازدواج کنند. معمولا تغییر برای افراد بسیار دشوار است، مخصوصا زمانی که حس پذیرفته نشدن را دارند.

اگر شما می‌توانید یک فرد را با همه کاستی‌های او بپذیرید، شما آماده تشکیل خانواده هستید. در غیر این صورت انجام این کار به صلاح شما نیست.

 

3- آیا از بودن در این رابطه خوشحالم؟

بنابر اعلام بنیان گذار DUNYA، در هر رابطه‌ای زمان‌های خوب و بد وجود دارد. با پرسیدن این سوال باید مطمئن شوید که زمان‌های خوشحالی شما بیشتر از ناراحتی‌تان بوده است یا خیر. بودن در رابطه‌ای که در آن خوشحال نیستید، احمقانه‌ترین کاری است که می‌توانید در حق خودتان بکنید.

 

4- آیا این رابطه تعادل دارد؟

خواسته‌های مشترک و هدف‌های مشترک در ازدواج بسیار مهم است. گاهی یک فرد همه توان خود را برای پیشرفت رابطه می‌کند، از سوی دیگر طرف مقابل خواسته‌های متفاوتی دارد. در این حالت فردی که تلاش بیشتری می‌کند، سرخورده می‌شود. بنابراین تعادل در رابطه بسیار مهم است.

 

5- آیا می‌توانم با همسرم تفریح کنم؟

داشتن علایق و تفریحات مشترک بسیار اهمیت دارد. این سوال می‌تواند بسیار مهم باشد. گاهی افراد هیچ تفریح مشترکی با یکدیگر ندارند. گاهی تفریح کردن با یکدیگر را بلد نیستند. برای مثال یک فرد عاشق طبیعت و تفریحات بیرون از منزل است و همسر او عاشق در منزل ماندن و فیلم دیدن. تفریح مشترک برای این زوج می‌تواند سخت باشد.

 

6- آیا من یک والد خوب می‌شوم؟

یکی از دلایل ازدواج داشتن فرزند است. معمولا باید قبل از انجام این کار راجع به این مسئله با شریک زندگی خود صحبت کنید. اول از همه باید در مورد تعداد فرزند و وظایف خود بعد از بچه‌دار شدن صحبت کنید. دانستن این‌که شما یک مادر یا پدر خوب می‌شوید، غیرممکن است. اما با توجه به شناختی که از خود دارید، می‌توانید تا حدودی به این قضیه فکر کنید.

 

به طور خلاصه

بنابر اعلام بنیان گذار DUNYA، ازدواج امر بسیار مهمی بوده که به دلیل این اهمیت، انتخاب همسر مناسب و حتی تصمیم به تشکیل خانواده را بسیار سخت کرده است. به‌طور کلی با ایجاد پیوند رسمی شما یک فرد را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید تا آخر عمر به او وفادار بمانید و با او زندگی کنید.

اطمینان از این مسئله بسیار کار دشواری است، اما از آن مهم‌تر این است که آیا شما آمادگی این کار و زندگی مشترک را دارید یا خیر. برای مطمئن شدن از زمان مناسب ایجاد تعهد به فرد دیگر می‌توانید چند سوال از خود بپرسید و با دانستن جواب این سوالات تصمیم منطقی‌تری بگیرید.

در این مقاله چند سوال رایج را به طور کلی بیان کردیم. از مهم‌ترین این سوال‌ها تعادل در رابطه بوده است که باید قبل از ازدواج از آن اطمینان حاصل کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

برای اطمینان از زمان ازدواجمان، چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟