آشنایی با جاذبه های گردشگری تور پوکت، پاتایا و بالی با نوید گشت

آشنایی با جاذبه های گردشگری تور پوکت، پاتایا و بالی با نوید گشت
آشنایی با جاذبه های گردشگری تور پوکت، پاتایا و بالی با نوید گشت

تجربه زیبایی بی‌ حد و حصر در تور پوکت و تنوع غذا و تفریحات در این شهر را می توان از دلایل اصلی تجربه تور پوکت دانست، جزیره پوکت به عنوان زیباترین مناطق دنیا شناخته می شود که در جنوب غربی کشور تایلند قرار گرفته است و همواره گردشگران زیادی را جذب خود می کند.این جزیره افسانه ‌های زیادی را در دل نگه می دارد. تور پاتایا و تور بالی نیز می تواند یک تعطیلات عالی و تمام و کمال را برایتان رقم بزند.لازم به ذکر است جزیره رویایی پوکت هر آنچه برای یک ریکاوری کامل نیاز خواهید داشت ، وجود دارد. سواحل شنی زیبا، آبی گرم و زلال از جاذبه‌ های زیرآبی پوکت می باشد که بسیار بر جذابیت این سفر می افزاید. همچنین امکان غواصی در آب های آبی ‌رنگ و شفاف این جزیره وجود دارد.

دیگران چه می خوانند:

قیمت تور پوکت

پوکت به عنوان یکی از مقصدهای پرطرفدار می باشد که همواره مملو از گردشگر و توریست خارجی است. این شهر زیبا سفری خاطره انگیز و به یادماندنی در ذهنتان خواهد ماند . سفر به پوکت ضمن لوکس و مجلل بودن، می‌تواند معمولی و ارزان‌ تر نیز باشد، زیرا همه چیز برای اینکه قیمت تور پوکت را تعیین می نماید، انتخاب‌های متنوع شما خواهد بود. به طور تقریبی می توان هزینه اقامتی 7، 8 روزه و در سطح متوسط چیزی از حدود 7 تا 8 میلیون تومان باشد که با تغییر شرایط سفر و امکانات و خدماتی که درخواست دارید، هزینه را می توان کمتر یا بیشتر کرد.

تجربه تور پاتایا

پاتایا برای گردشگران شهری همیشه زنده و سرشار از سرگرمی های گوناگون شناخته می شود، این ویژگی برای گردشگرانی که عاشق تفریحات آبی هستند، تور پاتایا بهترین انتخاب خواهد بود. در این تور از صبح تا شب تجربه ورزش هایی منحصر به فرد را خواهید داشت و شب نیز از محیط همیشه زنده این شهر شاد و پر جنب و جوش لذت خواهید برد. این شهر ساحلی برای تمام گروه های گردشگر همچون خانواده ها، زوجین و مسافرین مجرد مناسب خواهد بود و تفریحات لذت بخشی را برایتان رقم می زند.

خدمات تور پاتایا

خدمات تور پاتایا اغلب در هر پکیجی متفاوت است ولی خدماتی همچون اخذ ویزای تایلند، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری و از فرودگاه بانکوک، بیمه مسافرتی با توجه به تعداد روزهای اقامت ، تور لیدر فارسی زبان ،راهنمای محلی و... را می توان از این نوع خدمات دانست.

ویژگی های تور بالی

جزیره بالی به عنوان یکی از کوچکترین در بزرگترین مجمع الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی شناخته می شود. دو اقیانوس آرام و هند توسط این جزیره به هم ‌متصل شده اند و در نهایت این وصلت، خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار شده است. درست همچون دیگر جزایر در اندونزی، ‌دنیای مخصوص به خودش را دارد. این جزیره با شگفتی هایی که دارد، در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار گرفته است. بالی جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی می باشند ولی ‌رشد فراوان صنعت گردشگری و تور بالی باعث شده تا بسیاری از استرالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت کنند و در بالی کار و زندگی کنند. بنابراین رشد این جزیره ، تور بالی نیز را در دسته ی تورهای گردشگری پر رونق معرفی می کند

مساحت این جزیره بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع است، از نظر آتش فشانی فعال می باشد و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز می باشد. وجود سواحل بی ‌نظیر و اقامتگاه‌ های رویایی‌ باعث شده تا طبیعت زیبای بالی در کنار آن دیدنی تر باشد و همواره برای گردشگران به یکی از مهم ‌ترین مقاصد تبدیل گردد. پارک آبی ‌Waterbom Bali، معبد ‌Besakih ‌‌، معبد ‌Uluwatu ‌‌‎، مزارع برنج در منطقه اوبود (‌Tegallalang Rice Terraces‌)‌‎، جنگل میمون اوبود و... از جاذبه‌های گردشگری بالی به شمار می روند.

اطلاعات مهم جزیره بالی

جزیره بالی از نظر جفرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند جای قرار دارد. بالی کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع‌الجزایر جهان می بشد که به گونه ای قرار گرفته که جاوه بزرگترین جزیره اندونزی در سمت غرب و لومبوک در شرق آن قرار گرفته است. چنانچه قصد سفر به این نقطه را دارید می بایست به اخذ ویزا اقدام نمایید. می توانید با مراجعه به سفارت اندونزی در ایران درخواست ویزای توریستی اندونزی را داشته باشید. زبار رسمی این جزیره اندونزیایی بوده و با واحد پول روپیه (IDR)خرید و فروش دارند. از نظر اختلاف ساعت با تهران می توان گفت حدودا 4 و نیم ساعت از تهران جلوتر می باشد. فرودگاه دنپاسار بالی به عنوان فرودگاه این جزیره می باشد.

نوید گشت

مجموعه نوید گشت از مارکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری تور پوکت، پاتایا و بالی با نوید گشت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟