چگونه بهترین هتل های کیش را رزرو کنیم؟

چگونه بهترین هتل های کیش را رزرو کنیم؟
چگونه بهترین هتل های کیش را رزرو کنیم؟

  این روزها که رفتن سفر خارجی هزینه زیادی را به همراه دارد، سفر به کیش با وجود تفریحات لوکس و مراکز گردشگری بی‌نظیرش، به نوعی انگار سفری خارجی در داخل ایران به حساب می‌آید. هنگام سفر به جزیره کیش، اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش آرامش و لذتی که شایسته آن هستید را به شما هدیه می‌دهد. از این رو در این مطلب در تلاشیم تا تعدادی از برترین هتل های کیش را به شما معرفی کرده و در ادامه نحوه رزرو هتل های کیش با بهترین قیمت را به شما بگوییم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل پارمیس کیش

یکی از هتل های 5 ستاره جزیره هتل پارمیس کیش بوده که شروع فعالیت آن به سال 1385 بازمی‌گردد. این هتل دارای 168 واحد اقامتی بوده که در 7 طبقه قرار گرفته‌اند. از امکانات هتل پارمیس کیش می‌توان به رستوران با تنوع غذایی ایرانی، فرهنگی، دریایی و فست فود، استخر، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، امکانات برای افراد معلول و کم‌ توان، بیلیارد، فروشگاه و غرفه در محوطه هتل، آرایشگاه و... اشاره کرد.فاصله هتل پارمیس کیش تا مراکز خرید پارسیس و پانیذ و رویا حدود 5 دقیقه پیاده‌روی است و جاذبه‌ های دیگر مانند اسکله بزرگ تفریحی، مرکز غواصی کیش و ... فاصله زیادی با این هتل ندارند.

دیگران چه می خوانند:

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش که در شمال غربی جزیره در منطقه‌ای بکر روی آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است، در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ترنج کیش که اولین هتل دریایی ایران نیز به حساب می‌آید، شباهت زیادی به هتل‌ های مالدیو دارد. اگر طرفدار اقامت در هتل ‌های لوکس و مجلل هستید، هتل دریایی ترنج کیش همان گزینه خارق العاده‌ای محسوب می‌شود که در سفر به کیش انتظارش را دارید. هتل ترنج دارای سوییت‌هایی با کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی است که روی دریا قرار گرفته و که به واسطه اسکله‌های چوبی به طول یک کیلومتر به هم متصل شده‌اند.

نحوه قرارگیری واحدهای اقامتی هتل ترنج روی آب شکلی شبیه به بته جقه را ایجاد کرده است. از امکانات هتل ترنج کیش می‌توان به مجموعه آبی (استخر، سالن ماساژ، سونا و جکوزی)، محوطه مخصوص بازی کودکان، سه رستوران با ارائه غذاهای دریایی، ایرانی و بین المللی، دو کافی شاپ، اینترنت نامحدود، ترانسفر فرودگاهی، خدمات مخصوص معلولین و خدمات باربری اشاره کرد.

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از نوسازترین و شیک‌ترین هتل های پنج ستاره کیش هتل آرامیس پلاس است که سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با امکانات و خدمات بی‌نظیری که به گردشگران و میهمانان خود ارائه می‌دهد در کنار موقعیت مکانی ایده‌آلش، توانسته رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند.

هتل آرامیس پلاس در میدان پردیس قرار دارد، از این رو دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید پردیس یک و دو برای میهمانان فراهم کرده است. فاصله هتل آرامیس پلاس تا دریای خلیج فارس حدود 1.3 کیلومتر بوده و گردشگران با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به دریا برسانند. پرسنل آموزش دیده و پرتلاش این مجموعه آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به گردشگران این جزیره دوست‌داشتی هستند.

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های جدید و لوکس جزیره، هتل ویدا کیش است. این هتل مجلل فعالیت خود را در سال 1396 شروع کرد. هتل ویدا کیش با قرارگیری در جوار مراکز تجاری و گردشگری دسترسی بسیار آسانی را برای مسافران فراهم کرده است. گردشگران با رزرو هتل ویدا می‌توانند فقط با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس برسانند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌ المللی جزیره کیش نیز بسیار کوتاه است. با رزرو هتل ویدا کیش می‌توانید از امکانات این مرکز اقامتی مانند رستوران و کافی شاپ و همچنین امکانات ورزشی (سالن اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ)، سالن همایش و سمینار، تخفیف های ویژه و... استفاده کنید.

انتخاب درگاهی مطمئن برای رزرو هتل کیش

با توجه به اینکه قیمت رزرو هتل های کیش در سایت‌های مختلف متفاوت است، این امر می‌تواند شما را در انتخاب برترین سایت رزرواسیون هتل های کیش سردرگم کند. چیزی که یک وب سایت را برای رزرو هتل کیش متمایز می‌کند، پوشش صد در صدی هتل ‌های جزیره، قیمت‌های ارائه شده برای رزرو هتل، قابل اعتماد بودن درگاه، کاربری ساده و امکان رزرو هتل در کوتاهترین زمان ممکن و پشتیبانی کامل هنگام بروز مشکل است.

سایت فلای تودی به عنوان بهترین و هوشمندترین مرجع رزرو آنلاین هتل داخلی ارزان قیمت با تخفیف‌های فوق‌العاده شناخته می‌شود. این سایت به واسطه همکاری مستقیم با هتل های ایران و ارائه قیمت‌های رقابتی این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورد تا رزرو هتل کیش خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

راهنمای رزرو هتل کیش در فلای تودی

در فلای تودی علاوه بر خرید بلیط ارزان کیش، امکان رزرو هر نوع هتل از هتل های مجلل 5 ستاره گرفته تا هتل های ارزان و اقتصادی را برای شما فراهم آورده است. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید به انواع هتل های لوکس 5 ستاره تا هتل های مقرون به صرفه و اقتصادی و هتل آپارتمان ‌های کیش دسترسی پیدا کنید، از امکانات و خدمات آن به صورت کامل مطلع شده و با مقایسه قیمت آن‌ها به نتیجه‌‌گیری برسید. برای رزرو هتل کیش با فلای تودی فقط کافی است هتل و یا شهر مورد نظر خود را به صورت آنلاین در صفحه هتل داخلی جستجو کرده تا با تنوع گسترده‌ای از هتل‌ های کیش روبه‌رو شوید. خوب است بدانید لیستی که برایتان به نمایش در می‌آید، از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده‌اند و انتخاب را برایتان آسان می‌کند. در ادامه با مقایسه امکانات و هزینه‌ هتل‌ های کیش با چند کلیک ساده رزرو خود را انجام داده و واچر خود را در زمانی کوتاه دریافت کنید 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

چگونه بهترین هتل های کیش را رزرو کنیم؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟