چطور به یک متخصص پولساز تبدیل شدم

چطور به یک متخصص پولساز تبدیل شدم
چطور به یک متخصص پولساز تبدیل شدم

رادیاتور پژو 405

بر اساس نیاز خودرو رادیاتور پژو 405 دارای انوع مختلفی است که می توان به رادیاتورهای دو لول، سه لول و چهار لول اشاره کرد که بسته مدل خودرو مانند پژو پارس و غیره همچنین تامین دمای موتور مناسب عملکرد هر کدام متفاوت است. لوله چهار لول از نظر ساختاری دو برابر رادیاتورهای شرکتی بوده و حجم آبی که در آن قرار می گیرد نیز بیشتر است این رادیاتور می تواند حجم بسیار زیادی از آن را خنک می کند این رادیاتور برای موتورهایی که بیش از حد در فشار است می تواند گزینه خوبی باشد.

در حالت معمولی و استاندارد رادیاتورهای مسی پژو دولول و کاربراتور پراید است و کارخانه های تولید کننده برای تمامی خودروها از این مدل رادیاتور استفاده می کنند اگر سلامت عملکرد خودرو برایتان اهمیت دارد.

دیگران چه می خوانند:

دمپایی روفرشی دخترانه

داشتن یک دمپایی روفرشی دخترانه خوب برای اعضای خانواده اهمیت فراوانی دارد، زیرا از آنجایی که پاها یکی از اعضای مهم بدن هستند، بنابراین برای مراقبت و محافظت باید یک جفت دمپایی مناسب پوشید تا در برابر بیماریهایی مانند ترک کف پا، خشکی، پینه و میخچه در امان باشند.

ضمنا، در مواردی که انگشتان و یا ناخنهای پا دچار آسیب می شوند بهتر است که تا زمان بهبودی از دمپایی استفاده شود تا بتوان از ناحیه ی آسیب دیده و همچنین فشار آمدن بر روی زخم جلوگیری نمود.

همانطور که می دانید، از نمونه دمپاییهایی که معمولا در فروشگاهها و مراکز معتبر به صورت عمده عرضه می شوند، دمپایی روفرشی فانتزی است که طرفداران بسیار زیادی را در بین مردم دارا می باشد.

دماسنج جیوه ای قدیمی

در تفلنهای قدیمی و دماسنج جیوه ای قدیمی جیوه قرمز وجود دارد علاوه بر این از دیگر فلزاتی مانند لیتیوم، کبالت، مس و نیکل هم در تولید وسایل کار افتاده و قدیمی استفاده شده در لامپها، باتریها و دیگر وسایل الکترونیکی از جیوه قرمز استفاده می گردد.

این فلز ارزشمندی که در ساخت وسایل الکترونیکی قدیمی استفاده شده است را می توانید بازیافت کنید و افراد زیادی با بازیافت جیوه قرمزی که در تهیه تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده شده، توانسته اند تجارت پر سودی را کسب کنند.

این فلز و جیوه نقره ای در ساخت تجهیزات الکتریکی مانند سوسازها، سوییچها، باتریها و لامپهای فلورسنت استفاده می شود امروزه گفته شده که جیوه قرمز، خاصیت انفجاری ندارد و به دلیل این که سمی می باشد بسیاری از کاربردهای آن منسوخ شده است.

 

چطور به یک متخصص پولساز تبدیل شدم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟