برنامه شورای فرهنگی شرکت ملی پست تشریح شد

استان ها نقش فعال تری داشته باشند

کدخبر : 67684

نخستین نشست اعضای شورای فرهنگی شرکت ملی پست، عصر رور سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با هدف بررسی عملکرد فعالیت‌های سال گذشته و تشریح برنامه‌های امسال با حضور عضو هیات مدیره تشکیل شد.

سعید شریف زاده در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شورای فرهنگی در به ثمررساندن اهداف و برنامه‌های تعیین شده، حمایت و همراهی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را از دلایل اصلی تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده، برشمرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های امسال شورا پرداخت و گفت: کنگره بزرگ پیاده روی اربعین، از مهمترین موضوعات فرهنگی است که باید از همین آغاز سال برنامه مدونی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن آن پیش‌بینی شود.

عضو هیات مدیره برگزاری مناسبت‌ها و رویدادهای ملی را نیز اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود: گرامیداشت پیشکسوتان به عنوان بخشی از سرمایه‌های شبکه پستی، همزمان با روز تکریم بازنشستگان از دیگر اقدامات ضرروی امسال است.

شریف زاده با تاکید بر همراهی اعضای شورای فرهنگی در استان‌ها و مناطق پستی تهران، خواستار مشارکت فعالانه‌تر آنها در ترویج ارزش‌ها و شعائر فرهنگی تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای فرهنگی شرکت ملی پست شد.

امیرحسین کریمی دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی پست نیز در این نشست عملکرد شورا در سال 1402 را قابل تقدیر توصیف کرد و خواستار مشارکت بیشتر مدیران ستادی و اجرایی در به ثمررساندن اهداف امسال شد.

مشارکت و حضور فعال در راهپیمایی اربعین و رایزنی با مقامات و مسئولین عراق در جهت ارایه خدمات مطلوب به زائرین عتبات عالیات، تجهیز نمازخانه‌ها؛ برگزاری جشن‌های ملی، مذهبی و مناسبتی، دیداربا خانواده‌های شهدا، تعامل موثر با برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج شرکت، امور بانوان، ایثارگران، عفاف و حجاب از جمله فعالیت‌ها و اقدامات شورای فرهنگی در سال گذشته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: