توسط تیم ارزیاب دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان اعلام شد

سنگ آهن سنگان پیشتاز در مسیر ارتقاء بهره‌وری

کدخبر : 67954

فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که از سوی ایمیدرو برگزار می‌شود از جمله جوایز ارزشمند و معتبر در حوزه بهره‌وری به شمار می‌رود که از دلایل اهمیت آن می‌توان به ترویج فرهنگ بهره‌وری، ارتقا شاخص‌های بهره‌وری، مزایای اقتصادی برای شرکت‌ها و ارتقاء جایگاه مجتمع در بین شرکت‌های ایرانی و همچنین در عرصه بین‌المللی را اشاره کرد.

در فرآیند ارزیابی دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که با حضور مدیر مجتمع، معاونین و مدیران مجتمع سنگ آهن سنگان در مورخ 11 و 12 اردیبهشت ماه 1403 در محل سایت مجتمع سنگان برگزار شد. طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده توسط تیم  ارزیابی و شناسایی نقاط قوت، مجتمع سنگ آهن سنگان همچنان در مسیر پیشتازی و ارتقاء بهره‌وری خود تلاش می‌کند.

 گفتنی است، تیم ارزیابی از تلاش و شوق رهبران و اعضای تیم‌های تعالی برای ارائه تصویر واقعی از عملکرد مجتمع سنگ آهن سنگان و اهتمام مناسب در این مجموعه درخصوص حضور در جایزه بهره‌وری و حرکت در مسیر تعالی تقدیر کرد. 

 ترکیب شایسته تجربه و دانش در مسیر حل مشکلات و مسائل مجتمع، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، تلاش برای حفظ و رشد کیفیت و کمیت محصولات به منظور خلق ارزش برای ذینفعان و پیشرفت‌های مناسب در حوزه اکتشافات از جمله نقاط قوتی بود که توسط تیم ارزیابی به آن اشاره شد.

 گفتنی است در دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی معیارهای رهبری و فرهنگ سازی، استراتژی و بهره‌وری کارکنان، منابع و قابلیت‌ها، ارزش آفرینی پایدار و دستاوردهای مالی و بهره‌وری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید