نشست مدیرعامل و نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی

مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست بر بررسی ظرفیت‌های بازار، ریسک سنجی صحیح، جذب پورتفوی سودآور، بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و هم افزایی بیش از پیش در فعالیت‌ها تاکید کرد.
نشست مدیرعامل و نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاون فنی بیمه‌های اموال، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران و نمایندگان فعال در حوزه بیمه‌های آتش سوزی، نشستی در سالن جلسات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد و موضوعات مربوط به حوزه بیمه‌های آتش سوزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این نشست مسعود بادین،  ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش در تحقق اهداف و برنامه‌های بیمه آسیا تصریح کرد، هم اکنون بیمه آسیا از لحاظ ساختار فنی، مالی، ریسک سنجی، ارائه خدمات به مردم و بیمه گذاران، رضایتمندی مشتریان، نیروهای متخصص و شبکه فروش توانمند، در جایگاه بسیار مناسبی در صنعت بیمه قرار دارد و این دستاوردها نتیجه همدلی و همیاری همه ارکان شرکت در تمام سطوح است.

دیگران چه می خوانند:

مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، با ارائه رهنمودهای لازم در ارتباط با موضوع بیمه‌های آتش‌سوزی، بر بررسی ظرفیت‌های بازار، ریسک‌سنجی صحیح، نظارت مستمر، جذب پورتفوی سودآور و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی شرکت تاکید کرد.

در ادامه نشست، نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی به بیان مسائل و مشکلات خود در این زمینه پرداختند و با استقبال از برگزاری چنین نشست‌هایی، آن را بسیار سودمند و راهگشا توصیف کردند.

 

نشست مدیرعامل و نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟