خبر مهم برای سرباز ها | مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت

خبر مهم برای سرباز ها | مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت
خبر مهم برای سرباز ها | مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت
به گزارش رصد اقتصادی، جزئیات خبر کاهش خدمت سربازی را در ادامه بخوانید. سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان هنگام خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول خدمت وظیفه عمومی و به منظور ایجاد عدالت در مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با محل خدمت و نوع مأموریت‌های محوله، با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان هنگام خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند ۳ماه کاهش یافت.

برابر جزییات اعلام شده در این اطلاعیه آمده است: تمامی سربازانی که برابر مفاد و شرایط این ابلاغیه به خدمت اعزام و به صورت بومی یا غیر بومی و با مأموریت‌های مختلف در سازمان‌های نیروهای مسلح بکارگیری شده یا از این پس بکارگیری می‌شوند، از این کاهش برخوردار شده و مدت زمان خدمت آنها از حداقل ۱۴ ماه و متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین مأموریت‌های محوله در مناطق عملیاتی یا عادی تا حداکثر ۲۱ ماه محاسبه می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مأمور به دستگاه‌های غیرنظامی در قالب امریه، برابر سنوات گذشته کماکان ۲۴ ماه تعیین گردیده است.

در این اطلاعیه تأکید گردیده است: ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان بوده و در صورتی که این مسافت کمتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب می‌شوند.

منبع: تسنیم

خبر مهم برای سرباز ها | مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟