صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای امسال تا کنون با پرداخت هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال تسهیلات توانسته است برای ۵۷۵ نفر در استان اشتغال ایجاد کند.صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرد
صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، امین خوش قامت افزود: همچنین در این مدت از محل قراردادهای عاملیت تبصره 18 سال 1401 مبلغ 655 میلیارد ریال برای تعداد 155فقره پرونده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی مبلغ 154 میلیارد ریال برای 244 فقره پرونده پرداخت شده که از این طریق برای 318 نفر اشتغال ایجاد شده است.

دیگران چه می خوانند:

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: همچنین در این بازه زمانی برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان‌ها و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ 476 میلیارد ریال برای 78 فقره پرونده پرداخت شده که اشتغالزایی 102 نفر را به دنبال داشته است.

خوش قامت افزود: در این بازه زمانی در بخش کشاورزی به 56 متقاضی مبلغ 169 میلیارد ریال تسهیلات، در بخش خدمات به 224 متقاضی مبلغ 756 میلیارد ریال، در بخش صنعت به 114 متقاضی مبلغ 313 میلیارد ریال و در بخش وام ضروری به 354 متقاضی مبلغ 241 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی مبلغ 681 میلیارد ریال تسهیلات به 287 متقاضی زن و مبلغ 799 میلیارد ریال تسهیلات به 459 متقاضی مرد پرداخت شده است.

 

صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟