کارگاه آموزشی «ارتباط مؤثر» ویژه آموزگاران منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری یک‌‎دوره کارگاه آموزشی«ارتباط مؤثر» ویژه معلمان و دبیران آموزشگاه‌های شهر خرمشهر، خبر داد.
کارگاه آموزشی «ارتباط مؤثر» ویژه آموزگاران منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «ضیاء جعفری» مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای این سازمان، با اشاره به مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان خبرمشهر با معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص دوره‌های راهبردی آموزشی برای اقشار مختلف حیطه آموزش و پرورش، بیان کرد: یک‌دوره کارگاه آموزشی دو روزه برای معلمان و دبیران شهرستان خرمشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مهرماه جاری با مضمون «ارتباط مؤثر» برگزار می‌شود.

وی افزود: «دکتر روح‌الله شریفی‌نژاد»  عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران مدرس این دوره آموزشی خواهد بود.

دیگران چه می خوانند:

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، در این دوره آموزشی، موضوعاتی همچون ذهنیت‌سازی مثبت، شیوه نفوذ در افراد، روش‌های ارتباط‌گیری با کودک و نوجوان و شیوه‌های ارتباط هیجانی، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

جعفری، یادآور شد: معلمان و دبیران منطقه آزاد اروند به‌ویژه مدرسین آموزشگاه‌های شهرستان خرمشهر می‌توانند در این کارگاه رایگان دو روزه که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی این سازمان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند، روزهای پنجم و ششم مهرماه جاری از ساعت 8 صبح لغایت 19، میزبان دوره آموزشی «ارتباط مؤثر» با حضور «دکتر روح‌الله شریفی‌نژاد» عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، خواهد بود.

 

کارگاه آموزشی «ارتباط مؤثر» ویژه آموزگاران منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟