آتش سوزی در یک پاساژ 6 طبقه در تجریش

آتش سوزی در یک پاساژ 6 طبقه در تجریش
آتش سوزی در یک پاساژ 6 طبقه در تجریش

وقوع آتش سوزی در تجریش ساعت ۲۳:۴۹ دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶، ۱۰۵ و گروه امداد و نجات ۴ به همراه تشک نجات، نردبان آتش نشانی وخودروی ویژه حمل دستگاه‌های تنفسی به محل آتش سوزی واقع در میدان تجریش اعزام شدند.

 

دیگران چه می خوانند:

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در مورد جزئیات این حادثه گفت: حادثه درمغازه‌ای با کاربری فروش مواد شوینده در طبقه سوم پاساژی ۶ طبقه رخ داد و قسمت انبار آن طعمه شعله‌های آتش شد.

 

وی افزود: حضور به موقع آتش نشانان باعث شد این آتش سوزی پیش از گسترش بیشتر آن به اطراف و همچنین مغازه‌های مجاور مهار و خاموش شود.

 

معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش سوزی و ایمن سازی محل و نیز قطع برق و گاز، با استفاده از یک رشته لوله آبرسان در مدت زمان کوتاهی موفق شدند شعله‌های آتش را مهار و از سرایت و گسترش آن به نقاط دیگر جلوگیری کنند.

 

امیری یگانه ادامه داد: همزمان گروه امداد ونجات سازمان هم با بستن دستگاه تنفسی به جستجو افراد گرفتاردرداخل این پاساژ پرداختند و توانستند چهار نفر از کارگران مغازه‌های همجوار که در طبقات دچار دودگرفتگی شده بودند را ازمحل حادثه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

 

وی با اشاره این که کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این حادثه هستند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش با بکارگیری دستگاه‌های فن قوی، دودهای سیاه را از داخل این پاساژ ۶ طبقه کاملا تخلیه کردند.

 

منبع:دنیای اقتصاد

آتش سوزی در یک پاساژ 6 طبقه در تجریش

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟