انهدام یک شرکت هرمی در غرب تهران

انهدام یک شرکت هرمی در غرب تهران
انهدام یک شرکت هرمی در غرب تهران

 سرهنگ پیمان فتاحی دراین‌باره گفت: به دنبال دریافت گزارشی از فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فاز دو شهرک اندیشه در شهرستان شهریار، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۵ اندیشه با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: محل فعالیت اعضای این باند در شهر اندیشه شناسایی و ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

دیگران چه می خوانند:

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به حضور ماموران لیس در محل فعالیت این شرکت هرمی ادامه داد:‌ ماموران ۹ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باندکلاهبرداری را متلاشی کردند. همچنین مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، فتاحی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ این افرا پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند  رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری، بی‌تجربگی و وسوسه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

انهدام یک شرکت هرمی در غرب تهران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟