قتل وحشتناک پسر ماهشهری در پشت بام + فیلم هولناک

قتل وحشتناک پسر ماهشهری در پشت بام + فیلم هولناک
قتل وحشتناک پسر ماهشهری در پشت بام + فیلم هولناک

 عصر دوشنبه 16 تیرماه تیراندازی های هولناکی در شهرک یاسر امیدیه به گوش رسید و خیلی زود تصویر پسر نوجوانی که در پشت بام خانه اش هدف گلوله قرار گرفته بود در فضای مجازی منتشر شد.

 

دیگران چه می خوانند:

خبرداغ : بازداشت دختر رقاص وسط خیابان سعدی + عکس دیده نشده

 

 

در این فیلم پسر 15 ساله که بیهوش روی پشت بام افتاده به کمک اهالی محل به پایین منتقل شده و خیلی زود به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 

امید عیدانى،١٧ساله،  از اهالى شهر  که به شدت زخمى و در بیمارستان بسترى شد اما امید عیدانى ساعاتى پیش به دلیل جراحات از ناحیه سر فوت کرد

.

 

تیراندازی به پسر 17 ساله در امیدیه ماهشهر

 

حمله به پلیس در ماهشهر

سیدمهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه گفت: ماموران انتظامی امیدیه ساعت ۱۹ دوشنبه با حکم قضایی یک شرور و سابقه دار در شهرک یاسر امیدیه را دستگیر کردند که جمعی از دوستان وی که از اراذل و اوباش بودند برای فراری دادن این متهم با ماموران انتظامی درگیر شدند.

 

وی اضافه کرد: دوستان متهم با چوب و سنگ به ماموران انتظامی حمله ور شده و تعدادی از ماموران را مجروح کرده و به خودروهای پلیس و اورژانس خساراتی را وارد کرده و متهم را از دست پلیس فراری دادند.

 

فرماندار امیدیه گفت: ماموران پلیس نیز برای آرام کردن جو منطقه اقدام به تیراندازی هوایی کردند که یک نفر از این مهاجمان که در پشت بام یکی از خانه ها بوده و حتی به سمت ماموران سنگ پرانی کرده بود در اثر اصابت تیر هوایی سهوی مجروح که به بیمارستان منتقل و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

 

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی با حکم قضایی برای دستگیری فرد متهم به شهرک یاسر امیدیه مراجعه کرده بودند ولی متاسفانه اراذل و اوباش ضمن مقاومت در برابر حکم قضایی اقدام به ضرب و شتم ماموران کردند.

 

رفیعی افزود: متهم فراری دارای سوابق کیفری متعدد از جمله شرارت و قداره بندی، توزیع مواد مخدر و سایر جرایم است که تحت تعقیب بوده است.

 

منبع : رکنا 

 

قتل وحشتناک پسر ماهشهری در پشت بام + فیلم هولناک

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟