خرید اپل آیدی ارزان، معتبر و فوری

خرید اپل آیدی ارزان، معتبر و فوری
خرید اپل آیدی ارزان، معتبر و فوری

زیرا بدون اپل آیدی دسترسی به دانلود اپلیکیشن های موجود در اپ استور یا همان فروشگاه اپل را از دست می دهید و همینطور نمی ‌توانید سیستم خود را به روز رسانی کنید. اپل آیدی در اصل یک حساب کاربری مخصوص شما در سیستم عامل آی او اس یا مک او اس است که هویت شما را به عنوان کاربر اپل تعیین می کند. به همین دلیل شما در هر صورت باید خرید اپل آیدی از فروشگاه ‌های آنلاین معتبری همچون APPLEID24 را ضرورت خود قرار دهید. در ادامه با نحوه خرید اپل آیدی بیشتر آشنا می شویم.

 

دیگران چه می خوانند:

 

انواع اپل آیدی

قبل از اقدام به ساخت و یا خرید اپل آیدی بهتر است با انواع این آیدی پرکاربرد آشنا شوید. برای خرید و یا ساخت آیدی دو نوع از آن وجود دارد که عبارت اند از:

اپل آیدی کارتی یا همان آماده

این نوع از اپل آیدی با استفاده از یک ایمیل معتبر ساخته شده و با اعلام پسورد و پاسخ سه سوال امنیتی پس از خرید اپل آیدی، در اختیار شما قرار می گیرد. در اصل این ایمیل ها توسط سازنده اپل آیدی ساخته می شود و در نهایت شما را به عنوان یک کاربر به شرکت اپل معرفی می کند. مهم است که پس از خرید اپل آیدی آماده به سرعت اطلاعات خود را شخصی سازی کرده و رمز عبور و سوالات امنیتی را تغییر دهید. در این صورت امنیت اپل آیدی شما حفظ می شود.

a0f6f020-e64a-4e92-8f21-845035c111b2

اپل آیدی شخصی

اپل آیدی شخصی را می توانید به صورت کاملا شخصی سازی شده توسط یک ایمیل به نام خود بسازید. پس از خرید اپل آیدی اختصاصی که با ایمیل شخصی شما ساخته می شود، می توانید تاریخ تولد خود را دقیق به عنوان صاحب حساب کاربری درج کرده و هویت خود را به عنوان کاربر اپل به دست بیاورید. همچنین در این نوع از اپل آیدی، محل سکونت خود را نیز می توانید به صورت دلخواه انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر قبلا با ایمیل شخصی خود اقدام به ساخت اپل آیدی کرده اید با اگر حسابی داشته اید که باطل شده، دیگر نمی توانید از این ایمیل استفاده نمایید.

خرید اپل آیدی ارزان قیمت 

پس از آن که یکی از محصولات اپل را خریداری کردید، اولین اقدام مهم خرید اپل آیدی است. زیرا تنها از این طریق کاربر دستگاه اپل خود شده و به اپلیکیشین های این محصولات دسترسی خواهید داشت. شما می بایست در خرید اپل آیدی به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم دقت کرده و تنها به قیمت اپل آیدی توجه نکنید.

خرید اپل آیدی ارزان هم مانند اپل آیدی فوری، سفارش آماده به حساب می آید و با توجه به قیمت پایین آن در مقایسه با انواع سفارشی و شخصی این آیدی، از امنیت کمتری هم برخوردار است. به شما توصیه می کنیم برای ارتقا امنیت و حفظ حریم شخصی خود از سایت های معتبری همچون اپل آیدی ۲۴ که پشتیبانی همه جانبه را نیز دارا می باشد، اقدام به خرید اپل آیدی نمایید.

a364652b-ad0f-4b6b-8fea-4b0245fffc9c

مزایای خرید اپل آیدی

خرید اپل آیدی همینطور که به شما مجوز دانلود و نصب برنامه های کمپانی اپل، امکان ذخیره سازی و بک آپ گرفتن از اطلاعات داخل سیستم عامل و دانلود موزیک و ویدیو را فراهم می سازد، مزایای دیگری دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • توانایی همگام سازی عکس، فیلم‌، فایل‌، شماره‌ تماس مخاطبین، پیام ‌ها و هرآنچه در سیستم عامل محصولات اپل موجود است
  • ردیابی محصول اپل گم شده خود با استفاده از قابلیت یافتن گوشی من ( find my phone ) و یافتن موقعیت دستگاه
  • قابلیت همگام سازی چندین دستگاه اپل با خرید اپل آیدی
  • دسترسی به ساز و کار سفارش و چاپ عکس در اپل
  • عدم ورود به سیستم دستگاه اپل به هنگام سرقت به وسیله فعال نمودن قفل دستگاه از راه دور

 

 

 

خرید اپل آیدی فوری از اپل آیدی ۲۴

 به دلیل وجود تحریم ‌های کمپانی اپل برای کاربران ایرانی، ساخت اپل آیدی به سادگی برای افراد داخل ایران قابل دسترسی نیست و حتی ممکن است پس از ساخت آن، با مسدود شدن اپل آیدی یا قفل شدن دستگاه رو به رو شوید. در این صورت تمامی خدمات و سرویس های دستگاه برای شما از بین خواهد رفت. تمامی این مشکلات برای کاربران ایرانی منجر به روی آوردن آنها به سایت های مختلف برای خرید اپل آیدی شده است. سایت اپل آیدی ۲۴ حساب کاربری دستگاه های اپل را به صورت شخصی سازی شده و امن و در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین به دلیل پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت، همواره می توانید برای وقوع هر مشکل احتمالی پس از خرید اپل آیدی خود به کارشناسان سایت مراجعه کنید.

*  مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

خرید اپل آیدی ارزان، معتبر و فوری

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟