حمل و نقل بار از ایران به ترکیه

حمل و نقل بار از ایران به ترکیه
حمل و نقل بار از ایران به ترکیه

 خدمات حمل و نقل بین المللی شامل صادرات و واردات انواع کالا ، حمل اثاث  منزل ، ارسال اضافه بار مسافری ، ارسال حیوانات خانگی و . . .  می شود .

برای ارسال بار از ایران به ترکیه یا ارسال بار از ترکیه به ایران ، نیاز به یک شرکت باربری دارید که خدمات حمل بار را برای شما انجام دهد . بنابراین شما در اولین قدم باید به دنبال یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر ، با تجربه و متخصص باشید .

دیگران چه می خوانند:

طی بررسی ها و مقایسه های ما ، شرکت آنی بار یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل هم در داخل ایران و هم در حوزه بین الملل می باشد .

حمل و نقل در ایران و ترکیه یکی از خدمات این شرکت باربری می باشد ؛ شما می توانید علاوه بر ترکیه برای ارسال بار به سراسر جهان با شرکت آنی بار تماس بگیرید.

در ادامه شما را با خدمات و روش کار شرکت آنی بار آشنا می کنیم ، با ما همراه باشید.

 

شرکت حمل و نقل ترکیه

شرکت حمل و نقل ترکیه  آنی بار یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت های باربری بین المللی در ایران می باشد ، اگر قصد ارسال بار به ترکیه را دارید آنی بار در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه خدمات مورد نظرتان را در اختیارتان قرار می دهد.

خدمات باربری شامل تمامی شهرهای ترکیه می شود .

تجار و بازرگانان ایرانی می توانند کالاهای تجاری خود را به شرکت آنی بار سپرده و با خیالی آسوده آن را در شهر مورد نظر در ترکیه از پرسنل آنی بار تحویل گیرند.

البته خدمات آنی بار محدود به ارسال بار های تجاری و صنعتی و . . . نمی باشد ؛ مهاجران و مسافران ترکیه نیز می توانند اثاثیه منزل و لوازم شخصی ، کالاهای مد نظرشان را ایمن ترین روش ها به ترکیه ارسال کنند.

صفر تا صد خدمات ارسال بار به ترکیه را به آنی بار بسپارید و از سفر خود لذت ببرید.

 

7d31d20b-c5ac-45be-a483-5c09fbfdbea9

مشاوره رایگان توسط کارشناسان آنی بار

حمل بار های تجاری در حجم بالا و یا حمل اثاث و لوازم شخصی برای اکثر افراد کار بسیار دشوار و استرس آوری می باشد حال اگر این حمل و نقل از کشوری به کشور دیگر باشد که چه بسا نگرانی های بیشتری نیز به همراه دارد.

 

معمولا در ذهن اکثر افرادی که قصد ارسال بار به ترکیه را دارند سوالات مشترکی به وجود می آید :

  • از کدام روش باربری استفاده کنم ؟
  • ارسال بار هوایی بهتر یا زمینی یا دریایی؟
  • هزینه باربری چقدر میشه ؟
  • اصلا ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه بهتر است یا خرید آن ها ؟
  • محدودیت های باربری به ترکیه چیست ؟
  • کدام روش باربری ایمن تر و کم خطرتره؟

 

اینها تقریبا سوالات مشترک اکثر افرادی است که قصد ارسال انواع بار به ترکیه را دارند ، برای دریافت پاسخ تمامی سوالات خود می توانید همه روزه با کارشناسان متخصص آنی بار تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید .

تماس با کارشناسان آنی بار از طریق شماره 57669-021

 

ارسال بار به ترکیه  توسط شرکت آنی بار به سه روش انجام می شود ، در ادامه هر یک از این روش ها را به صورت جداگانه توضیح می دهیم .

 

ارسال بار بصورت هوایی به ترکیه

حمل و نقل هوایی سریعترین و محبوب ترین روش ارسال بار به ترکیه و سایر کشور های جهان می باشد.تمام فرآیند ارسال بار به ترکیه بصورت هوایی 2 الی 3 روز زمان می برد. با استفاده از این روش باربری می توانید انواع بار ، از یه کارتن لوازم شخصی گرفته تا چندین تن بارهای تجاری را به ترکیه ارسال کنید .

خدمات باربری هوایی به دو دسته تقسیم می شود :

  • کارگو که شامل حمل محموله های تجاری در حجم بالا توسط هواپیماهای مخصوص باربری می شود.
  • فریت بار که شامل حمل بارهای کم حجم همچون اثاث منزل ، لوازم شخصی ، اضافه بار مسافری و . . . با هواپیما های مسافربری می شود .

هزینه ارسال بار به ترکیه بصورت هوایی با توجه به وزن و حجم بارتان محاسبه می شود .

 

حمل و نقل زمینی از ایران به ترکیه

روش دوم برای ارسال بار به ترکیه ، حمل و نقل از طریق مسیر جاده ای می باشد ، این روش از نظر هزینه به صرفه تر از روش هوایی می باشد .

ارسال زمینی به ترکیه، معمولا به کمک کانتینر، یا کامیون‌های کانتری انجام می‌پذیرد. برای این کار، ابتدا با توجه به حجم بار شما، اندازه کانتیر تخمین زده می‌شود؛ متداول‌ترین نوع کانتینر، کانتینر 40 فوتی است که طول آن 12 متر و عرض آن نیز 2 و نیم متر است.

ارسال بار زمینی از درب منزل شما در هر شهری از ایران پذیرفته می شود .

 

ارسال بار به ترکیه بصورت زمینی به دو صورت انجام می شود :

  1. ارسال دربستی یا فول تراک
  2. ارسال خرده بار یا گروپاژ ( ارسال بار مشترک )

 

61d2ee37-1f08-4108-8e9f-66035ea5d8fe

ارسال بار بصورت دریایی یا ترکیبی به ترکیه

 

یکی دیگر از روش های باربری که می توانید برای ارسال بار به ترکیه استفاده کنید ، حمل و نقل دریایی می باشد . این روش برای حمل بارهای خاصی مناسب می باشد.

برای ارسال بار با این روش ابتدا باید بارتان توسط خودرو های باربری به بنادر جنوبی کشور ارسال شود و سپس در کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری شود و داخل کشتی های باربری قرار داده شود و سپس با پیمودن مسیر دریایی ( حدود 15 روز ) به بنادر کشور ترکیه می رسد و در انجا نیز توسط خودرو باربری به مقصد مورد نظر ارسال شود.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند یا برای سفر و بازدید از اقوامشان به ترکیه سفر می کنند می توانند حمل اثاثیه به ترکیه را از طریق شرکت آنی بار انجام دهند.

همانطور که می دانید مسافران ترکیه محدودیت حمل بار دارند و اگر بارشان از مقدار معینی بیشتر باشد باید برای حمل آن جریمه پرداخت کنند ؛ مقدار هزینه ای که شرکت های باربری برای فریت بار مسافری دریافت می کنند حدودا یک سوم مبلغ جریمه پای کانتر پرواز می باشد.

اگر مقدار اثاثتان کم باشد می توانید آن را بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان به ترکیه ارسال کند اما اگر مقدار آن زیاد باشد ( مثلا به اندازه یک کامیونت اثاث باشد ) ارسال آن بصورت هوایی هزینه بسیار بالایی دارد و توصیه نمی شود . در این صورت حمل و نقل زمینی بهترین روش برای ارسال اثاث به ترکیه می باشد .

نکته مهم برای ارسال اثاث به ترکیه دریافت کارت کیملیک یا همان کارت اقامت موقت کشور ترکیه می باشد .

هزینه های باربری به ترکیه چقدر است ؟

هزینه ارسال بار برای شهرهای مختلف ترکیه ؛ استانبول ، آنکارا ، آنتالیا ، ازمیر و . . . متفاوت می باشد و شما باید برای استعلام هزینه دقیق با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید .

اما بصورت کلی هزینه ارسال بار به ترکیه در شرکت آنی بار با توجه به مواردی همچون :

 

  • شهر مبداء و شهر مقصد باربری
  • روش حمل بار ( هوایی ، زمینی ، دریایی )
  • خدمات شرکت حمل و نقل ( مثلا در صورت دریافت خدمات بسته بندی هزینههای باربری اندکی افرایش میابد )
  • قیمت روز لیر( کرایه کامیون و رانندگان ترک برحسب لیر می باشد که با نوسانات قیمت لیر نرخ ثابتی ندارد)

 

به شما پیشنهاد میکنیم اگر در جست و جوی کمترین هزینه ارسال بار به ترکیه یا بالعکس هستید حتما با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

باربری از ترکیه به ایران

همانطور که در ابتدا گفتیم خدمات آنی بار شامل باربری از ایران به ترکیه و بالعکس یعنی ارسال بار از ترکیه به ایران می شود .تمامی روش ها ، خدمات و نکاتی که برای ارسال بار به ترکیه گفته شد ، برای ارسال بار از ترکیه به ایران نیز صدق می کند .

کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد ، پل ارتباطی میان اروپا و آسیا می باشد ، کالاهای اروپایی بسیاری از طریق شهر استانبول وارد ترکیه می شود ، علاوه بر این ترکیه در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری در زمینه های مختلف به ویژه پوشاک داشته است .

تجار ایرانی نیز از این بازار به روز و پر رونق اقتصادی در ترکیه استفاده کرده و سالانه انواع کالا را از ترکیه به ایران وارد می کنند. جهت صادرات و واردات کالا از ترکیه به ایران می توانید از خدمات آنی بار استفاده کنید .

ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که آنی بار بهترین انتخاب برای ارسال بار از ترکیه به ایران و بالعکس می باشد .

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار به ترکیه نیاز به تهیه مدارک مشخصی دارید که به صورت زیر می باشد : 

 

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کیملیک 
  • پکینگ لیست 
  • نامه ترک خاک ( برای ارسال بار از ترکیه به ایران ) 

 

برای ارسال محموله های شما ، داشتن کیملیک از مهمترین موارد است . برای تهیه مدارک ، بهترین راه مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار است . فقط کافیست با شماره های آنی بار( 57669-021) در تماس باشید .

 

ارائه بیمه نامه توسط شرکت آنی بار برای حمل بار به ترکیه

تمامی خدمات باربری آنی بار چه در داخل کشور چه در سطح بین المللی همراه با معتبر ترین بیمه نامه ها که تمامی خسارات حین باربری را جبران می کنند ، به شما عزیزان ارائه می شود.

برای ارسال بار به ترکیه نیز آنی بار با ارائه بهترین و جامع ترین بیمه نامه های بین المللی سلامت بارتان را تضمین می کند.

باربری به ترکیه همراه با 2 نوع بیمه نامه انجام می شود ؛

1-بیمه نامه ایران مسئول حفظ سلامت بار و سرمایه شما از درب منزل تا مرز ایران و ترکیه می باشد .

2- نوع دیگر بیمه نامه ، بیمه آسیا می باشد که پوشش دهنده بار شما در ایران و ترکیه می باشد.

بیمه نامه از مهم ترین موارد هنگام حمل و نقل بین المللی می باشد ، با توجه به همین موضوع آنی بار بارنامه ای نیز تنظیم می کند که هر دو قرار داد بیمه و سایر قرار دادهایی که بین شرکت و صاحب بار تنظیم شده است در آن ثبت می شود و یک نسخه از آن را به صاحبین بار تقدیم می کند.

 

برای انتقال سریع تر و تخصصی و ارزان محموله ها به نقاط مختلف ترکیه ، بهتر است از مشاوره رایگان آنی بار استفاده نمایید . برای مشاوره می توانید از طریق شماره 57669-021 اقدام نمایید و اطلاعات کامل را به دست آورید .

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق سایت آنی بار اقدام نمایید .

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

حمل و نقل بار از ایران به ترکیه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟