نکات طلایی قبل از خرید قایق های بادی

نکات طلایی قبل از خرید قایق های بادی
نکات طلایی قبل از خرید قایق های بادی

 به گزارش سایت شاپ اینتکس قایق بادی یکی از انواع ابزارهایی است که می توانید برای تفریحات آخر هفته خودتان از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید قایق های بادی را دارید، احتمالا می خواهید با جزئیات این قایق ها و عملکرد آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید با خیالی راحت بهترین قایق بادی مخصوص دریا یا رودخانه را سفارش دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات طلایی قبل از خرید قایق های بادی آشنا کنیم تا خطای کمتری در هنگام خرید این قایق ها داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید قایق بادی

دیگران چه می خوانند:

نکات مهم قبل از خرید قایق بادی

قایق های بادی جزء قایق های ایمن و باکیفیتی هستند که می توانید برای تفریحات خودتان از آن ها استفاده کنید. از مزایای قایق بادی می توان به امکان قرار دادن این قایق ها در یک کیف یا کوله پشتی کوچک و باز کردن آن ها در هر مکانی اشاره کرد. به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که به دل طبیعت می زنند، علاقه مند به خرید قایق بادی می باشند.

اگر قصد خرید قایق بادی برای استفاده به همراه خانواده یا دوستان خودتان را دارید، باید ابتدا جزئیات این قایق های بادی را بررسی کنید. تنوع در قایق های بادی بسیار زیاد است و این موضوع دقت شما را برای خرید می طلبد. می توانید جنس، ابعاد و کیفیت این قایق ها را بررسی کنید تا در نهایت بهترین قایق بادی را برای استفاده خودتان تهیه نمایید.

جنس و کیفیت قایق بادی را بررسی کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید قایق موتوری و یا معمولی به آن توجه داشته باشید، جنس و کیفیت این قایق ها است. جنس رویه قایق ها باید از جنس بسیار مقاومی باشد تا به راحتی با یک ضربه خراب نشوند. معمولا جنس رویه این قایق ها و بدنه آن ها از PVC و پلی وینیل است که هر دو مقاومت بسیار بالایی دارند.

کیفیت قایق ها بستگی به جنس آن ها دارد؛ اما به هر حال نوع ساختار قایق و نحوه طراحی آن نیز بسیار موثر است. سعی کنید که قایق هایی را انتخاب کنید که در هنگام نشستن درون آن ها احساس راحتی داشته باشید. به کار رفتن موتور مرغوب در قایق موتوری نیز بسیار حائز اهمیت است. چون حتما شما نمی خواهید که پس از رفتن به داخل دریا و یا هر مکان حاوی آب، با مشکلی مواجه شوید.

اندازه و ابعاد قایق های بادی مهم هستند

هر یک از انواع قایق های بادی موجود در بازار، برای تعداد افراد خاصی تولید شده اند. اگر قصد خرید قایق بادی مخصوص دریا به صورت اینترنتی را دارید، حتما باید به ظرفیت این قایق ها توجه داشته باشید. کوچک ترین قایق های بادی، قایق هایی هستند که به صورت تک نفره تولید شده اند. این قایق ها را می توان برای کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار داد. اما برخی از قایق ها بزرگ تر هستند و می توانند برای 2 تا 3 نفر نیز مورد استفاده قرار گیرند.

نکته بسیار مهمی که باید برای خرید قایق بادی به آن توجه داشته باشید این است که هرگز قایق های کوچک نباید برای تعداد نفرات زیادی مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید چند نفر را سوار قایق 3 نفره بکنید، اما این کار بسیار خطرناک بوده و مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتی ممکن است با این کار خودتان دیگر نفرات را در دریا غرق کنید!

قایق بادی ایتتکس

راحتی شما در قایق های بادی چقدر است؟

ساختار قایق بادی می تواند تاثیر زیادی روی عملکرد آن داشته باشد. قایق های بادی که ساختار مناسبی ندارند، شاید بتوانند با قیمت ارزانی خریداری شوند؛ اما احتمالا نمی توانند رضایت شما را جلب کنند. یک قایق موتوری بادی مناسب باید دارای پوشش خوبی باشد. به طوری که در هنگام نشستن روی آن ها احساس خوبی داشته باشید.

اکثر قایق های بادی به گونه ای طراحی شده اند که دارای بافت خاصی حاوی پستی و بلندی های خاص هستند. به طوری که در هنگام نشستن روی آن ها احساس راحتی خواهید داشت و بدنتان خسته نمی شود. بافت نرم قایق های بادی به شما لذت یک قایق سواری عالی را می دهد. پس حتما به جنس، کیفیت و راحتی خودتان در هنگام نشستن در قایق های بادی توجه داشته باشید.

برخی از این قایق ها دارای صندلی های خاصی نیز می باشند. حتی بعضی از این صندلی ها به صورت طبی طراحی شده اند تا افراد بتوانند به راحتی روی آن ها بنشینند و احساس راحتی داشته باشند. اگر مشکل کمردرد و پادرد دارید و یا قرار است با کودکان روی قایق قرار بگیرد، حتما به راحتی و ساختار قایق های بادی توجه داشته باشید.

کاربرد قایق بادی چیست و آیا با نیاز شما مطابقت دارد؟

قایق های بادی می توانند برای مکان های خاصی مورد استفاده قرار گیرند. قطعا یک قایق بادی که برای استخر مناسب می باشد، نمی تواند به عنوان قایق بادی مخصوص دریا مورد استفاده قرار گیرد. پس حتما قبل از خرید قایق های بادی به کاربری آن ها توجه داشته باشید. معمولا در بخش توضیحات محصول در مورد این موضوع نوشته شده است. ولی اگر باز هم اطلاعات کافی در مورد کاربرد قایق بادی و تطابق آن ها با نیاز خودتان ندارید، می توانید با فروشگاه های معتبر و کارشناسان آن ها در ارتباط باشید.

قیمت قایق بادی

قیمت قایق بادی را قبل از خرید بررسی و مقایسه کنید

هر یک از قایق های بادی موجود در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می روند. دلیل اصلی تفاوت قیمت قایق بادی، کیفیت این قایق ها است. هر چقدر قایق های بادی کیفیت بالاتری داشته باشند و جنس رویه آن ها نیز مرغوب تر باشد، قیمت این قایق ها نیز بالاتر خواهد رفت.

البته عوامل دیگری مانند امکانات موجود در قایق های بادی نیز روی قیمت خرید قایق ها تاثیر می گذارند. به همین خاطر، بهتر است که قبل از خرید قایق بادی، ابتدا قیمت این قایق ها را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید. ممکن است بتوانید از یک فروشگاه اینترنتی، یک قایق بادی را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. به همین خاطر، مقایسه قیمت های قایق بادی شدیدا به شما توصیه می شود.

خرید قایق های بادی باکیفیت از فروشگاه های اینترنتی

قایق های بادی در گروه محصولاتی قرار می گیرند که اگر کیفیت آن ها پایین باشد، خیلی زود دچار خرابی می شوند. ممکن است با یک یا دو بار باد کردن آن ها، متوجه شوید خراب شده اند. این در حالی است که شما این قایق ها را با نام برندهای معتبر می خرید! یک فروشگاه غیر معتبر ممکن است قایق های بادی بی کیفیتی را به شما عزیزان ارائه کند. بنابراین، بسیار مهم است که یک فروشگاه معتبر و باتجربه را برای خرید قایق بادی انتخاب کنید.

شاپ اینتکس  یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش انواع محصولات بادی است. این فروشگاه سال هاست که در حوزه فروش قایق بادی موتوری و قایق بادی مخصوص دریا فعالیت می کند. بنابراین، شما می توانید بهترین قایق ها را با ضمانت کیفیت از این مجموعه تهیه فرمایید.

برای خرید انواع قایق بادی به سایت شاپ اینتکس ( نمایندگی اینتکس در ایران ) آدرس اینترنتی : https://www.shop-entex.com مراجعه فرمایید. و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۴۹ و ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰ تمای حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد نکات طلایی قبل از خرید قایق بادی صحبت کردیم. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده و مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر، می توانید بهترین قایق های بادی را با قیمت مناسب بخرید. فقط کافیست که به جنس، کیفیت قایق، راحتی و ساختار قایق و کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید.

نکات طلایی قبل از خرید قایق های بادی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟