از سبزی آویشن تا سبزی پول

از سبزی آویشن تا سبزی پول
از سبزی آویشن تا سبزی پول

آویشن شیرازی و لاغری

آویشن به گیاه معطری گفته می شود که جزو گیاهان دارویی طبقه بندی شده و مصرف آن برای افرادی که می خواهند لاغر شوند مفید است آویشن شیرازی و لاغری دارای 350 گونه مختلف هستند که تنها 14 گونه از آن ها درون ایران رشد می کند این گیاه که بسیار معطر است در مناطقی که دارای آب و هوای کوهستانی باشد رشد می کند.

بکی از بهترین نوع این گیاه که در ایران بسیار معروف است آویشن شیرازی است استان فارس و بالاخص شهر شیراز دارای آب و هوای کوهستانی است که برای رشد و پرورش این گیاه بسیار مناسب است انواع وحشی این گیاه در کوه های و مناطق مرتفع این شهر می رویند البته می توان این گیاه خود رو را پرورش داده و به راحتی تکثیر کرد امروزه از این گیاه علاوه بر استفاده در طب سنتی به عنوان چاشنی بر روی غذا نیز استفاده می کنند.

دیگران چه می خوانند:

 

آویشن شیرازی برای لاغری

در زمان خرید آویشن شیرازی برای لاغری باید مواردی را مد نظر قرار داد تا بتوان محصولی با کیفیت بالا تهیه کرد، این موارد عبارت اند از از آن جا که خرید این محصول بیش تر به صورت خشک شده صورت می گیرد، بهتر است به رنگ ظاهر آن توجه داشت، رنگ آویشن خشک مرغوب و با کیفیت باید سبز روشن مایل به تیره باشد خرید آویشن شیرازی به دو صورت عمده و بسته بندی صورت می گیرد.

قیمت آویشن شیرازی برای لاغری بستگی به میزان درجه کیفی آن دارد، هر قدر این محصول از کیفیت بالا تری برخوردار باشد قطعا قیمت آن بیش تر است نا گفته نماند که این محصول به دو صورت برگ پهن و پودر شده به فروش می رسد بعد از آگاهی از کلیه اطلاعات لازم مرتبط با این محصول ثبت سفارش کرده و خرید خود را تکمیل می کنند.

 

آویشن خرد شده

قیمت آویشن خرد شده به عوامل گوناگونی بستگی دارد و ما هم قصد داریم به آن اشاره کنیم یکی از عوام تاثیر گذار بر قیمت آویشن خرد شده بسته بندی و هزینه های جانبی که برای بسته بندی این محصول صرف می شود، می باشد.

هنگام خرید آویشن خرد شده به درصد خالصی برگ های آن توجه داشته باشد برای این منظور آن را بو کنید، هر چقدر بوی آن بیشتر و تند تر باشد، درصد خالصی آویشن خرد شده بیشتر است و همچنین از نکات دیگری که هنگام خرید آویشن خرد شده باید به آن توجه داشت رنگ آن می باشد هر چقدر رنگ آن سبز تر می باشد نشان دهنده تازگی آویشن می باشد.

 

از سبزی آویشن تا سبزی پول

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟