ثروت می خواهید وقت خود را تلف نکنید

ثروت می خواهید وقت خود را تلف نکنید
ثروت می خواهید وقت خود را تلف نکنید

 وقت تلف کردن می تواند شما را از هدف اصلی دور کند و من به جای اینکه وقتم را هدر دهم کسب و کارم را استارت زده و با ورودم به دنیای تجارت رونق و نشاط را به زندگی ام آوردم.

پتو نمدی پلنگی

به کالایی که در فصل سرما به هنگام خواب بر روی خود می اندازیم که گرم شویم پتو می گویند و پتو نمدی سربازی اصفهان از مرغوب ترین پتوهای نمدی تولید شده در ایران می باشد.

دیگران چه می خوانند:

پتو نمدی پلنگی در دو حالت نمدی و ساده دیده می شوند که سربازان نوع نمدی آن را بیشتر می پسندند که در رنگهای سفید، خاکستری، قهوه ای و سورمه ای تولید می شود.

این پتو سربازی پشمی وزنی سبک دارد که استفاده از آن را بسیار آسان نموده و حمل کردنشان هم راحت است، این پتوها به دلیل استفاده از الیاف بدون پرز می باشند و این در حالی است که اغلب پتوهایی که از الیاف مصنوعی تولید می گردند پرزدار هستند اما جنس آنها با توجه به الیاف به کار رفته بسیار متفاوت است.

 

پتو نمدی طرح دار

پتو نمدی طرح دار از وسایل پرکاربرد، جهت استفاده روزمره در بسیاری از مراکز عمومی است که سبب شده تقاضا برای سفارش عمده آنها همراه پررونق باشد.

اغلب ما در خانه یک یا چند پتو نمدی اصفهان داریم که به عنوان کنار خانه ای یا رو انداز به ویژه در فصل زمستان استفاده می کنیم اما آیا می دانید در تولید این محصولات از چه الیافی استفاده می شود؟

در گذشته برای تولید پتو نمدی بکارگیری الیاف طبیعی پشمی مرسوم بوده اما امروزه ترکیب این نوع الیاف با پلی استر سبب شده تا کیفیت و مقاومت این محصولات افزایش یابد.

در اصفهان کارخانجات متعددی به صورت تخصصی دارای خطوط تولید این نوع پتوها هستند که سبب شده این منطقه به یکی از قطب های تامین کننده پتو نمدی در کشور تبدیل شود.

 

پتو ژله ای نوزاد

پتو ژله ای نوزاد یکی از لوازم خوابی آرام و دلنشین است که در سال های اخیر مورد استقبال عموم قرار گرفته و از آن برای گذراندن اوقاتی خوش و شبی با کیفیت از آن استفاده می کنند.

پتو ژله از سری محصولاتی است که هر فرد آرزوی داشتن آن را به دلیل سبک و راحت بودن آن دارد و در صدد تهیه و خرید آن می باشد که بتواند خوابی خوب را تجربه نماید پتو ژله ای از سری پتوهایی است که در بین کودکان علاقه مندان بسیاری دارد که می توان نشان از راحت بودن این پتو در هنگام خواب باشد.

پتو ژله ای در واقع نوعی از پتوهای بسیار نرم و لطیف می باشد که امروزه از بزرگسال تا کودکان از آن برای موارد مختلف همچون زمان مسافرت و یا گردش استفاده کرده و از داشتن آن لذت می برد.

ثروت می خواهید وقت خود را تلف نکنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟