مگر می شود از صفر شروع کنیم و پولدار شویم؟

مگر می شود از صفر شروع کنیم و پولدار شویم؟
مگر می شود از صفر شروع کنیم و پولدار شویم؟

تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد

دلیل جوشاندن تن ماهی چیست؟ تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد، در ادامه با ما همراه باشید.

باکتریهای متفاوتی ممکن است در کنسروهای متفاوت از جمله کنسرو ذرت به خصوص کنسرو تن ماهی وجود داشته باشید که با جوشاندن آن از بین می روند، اگر این سم با جوشاندن از بین نرود ممکن است منجر به فلج شدن کل بدن انسان شود.

دیگران چه می خوانند:

باید یک ظرف ترجیحا شیشه ای را بردارید که درب داشته باشد و تن ماهیها را داخل آن بریزید بعد از بستن درب آن را داخل یخچال بگذارید.

فقط به این موضوع توجه داشته باشید که شما تنها 24 ساعت زمان دارید این ماده غذایی را مجدد گرم کنید و استفاده کنید و اگر زمان بیشتری گذشت به عنوان مثال برای شما مسافرت کاری پیش آمد و چند روز در منزل خود نبودید

یکی از نکات بسیار کلیدی در استفاده از تن ماهی گرم شده از قبلی که در آن را باز کرده اید این خواهد که در هیچ صورتی، تاکید می کنیم در هیچ صورتی آن را با قوطی خود تن داخل یخچال قرار ندهید زیرا این قوطی فلزی است و زنگ می زند.

ترشی گل کلم

در درست کردن ترشی گل کلم اگر به سیب زمینی ترشی علاقه ندارید می توانید از آن استفاده نکنید پس مواد ترشی با توجه به سلیقه هر فرد میتواند تغییرات کوچکی نیز داشته باشد.

اما برای مصرف لوبیا و کرفس سعی کنید از انواع تازه و جوان آن استفاده کنید زیرا که باعث خوش طعم شدن ترشی شما می شود.

سبزی ترشی را هیچ گاه فراموش نکنید زیرا یکی از رازهای خوشمزه شدن ترشی گل کلم وجود همان مزه ترخون گشنیز نعناع تازه در ترشی می باشد.

بعضی افراد یک قاشق نعناع خشک نیز به همراه این سبزی ها در ترشی استفاده می کنند که در صورت تمایل می توانید شما نیز از این روش پیروی کنید.

نکته بسیار مهم در کپک نزدن ترشی ها ابتدا خشک بودن مواد ترشی است و سپس خشک بودن ظروف نگهداری ترشی و صد البته پاکیزه بودن و چرب نبودن این ظروف است و در نتیجه مواظب این بخش کار نیز باشید.

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا

ریشه این دانه مفید برمی گردد به کشورهای هندوستان، عربستان صعودی و اروپا بوده است و از این گیاه  می شود، جویدن سیاه دانه صبح ناشتا همراه با عسل برای مشکلات معده و رفع نفخ شکم مفید است.

برای افرادی که سابقه تشنج دارند به دلیل طبع گرمی که دارد اگر صبح ناشتا خورده شود، تشنج هارا به عقب می اندازد.

خانم هایی که شیرده هستند، برای شیردهی بیشتر موثر است، برای رفع درد زایمان خوردن آن با عسل بسیار تاثیرگذار بوده است.

چرا می گویند سیاه دانه را باید ناشتا خورد؟ زیرا معده شما از شب قبل که تا صبح  چیزی میل نکردید، چند ساعت می گذرد و استراحت کرده که بیشتر تاثیر می گذارد و در حالت ناشتا موجب پاکسازی بدن از سموم هم می شود.

سیاه دانه را بجوید زیرا ترشحات بزاق دهان را بیشتر می کند و بوی دهان اگر بد باشد از بین می برد.

 

 

مگر می شود از صفر شروع کنیم و پولدار شویم؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟