بازار عمده گیاهان دارویی تهران

بازار عمده گیاهان دارویی تهران
بازار عمده گیاهان دارویی تهران

 گیاهان دارویی، بخش اعظمی از محصولات عطاری را تشکیل می‌دهند. افرادی که قصد راه‌اندازی عطاری را دارند معمولاً برای خرید به تهران مراجعه می‌کنند. برای خرید همه گیاهان دارویی مورد‌نیاز باید ابتدا بازار عمده گیاهان دارویی تهران را بشناسید. در این مقاله ۳ بازار اصلی گیاهان دارویی و محصولات عطاری معرفی شده‌اند. با شناخت بازار مناسب، می‌توانید محصولات عطاری مورد‌نیاز خود را با امکان همکاری طولانی مدت و قیمت مناسب تهیه کنید. در انتهای این مقاله نیز بزرگ‌ترین فروشگاه عطاری را معرفی خواهیم کرد که خرید از آن به مکان محدود نباشد. پس برای آغاز یک کسب‌و‌کار سودمند مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

بازار سنتی تهران؛ بازار عمده فروشی گیاهان دارویی تهران

بازار تهران از آن مکان‌هایی است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. هر تهرانی اگر قصد خرید عمده داشته باشد، حتما سری به بازار اصیل و تاریخی تهران خواهد زد. در این بازار اکثراً محصولاتی عرضه می‌شود که بیشترین مصرف را دارند. در بازار بخشی مربوط به عرضه محصولات عطاری است که در آن گیاهان دارویی نیز به‌فروش می‌رسد. قیمت گیاهان دارویی عمده در همه بخش‌های بازار یکسان خواهد بود و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب خرید از بازار سنتی تهران یا بازار خیابان پانزده خرداد می‌پردازیم.

دیگران چه می خوانند:

e05cb078-1f83-4aa8-879e-6d664f2ecee2

مزایای بازار عمده گیاهان دارویی تهران 

بازار تهران در مرکز شهر قرار دارد که دسترسی آن از طریق وسایل نقلیه عمومی، مانند تاکسی و مترو انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت بازار گیاهان دارویی عمده تهران، تنوع محصولات است. از آن‌جا که یک راسته فقط به محصولات عطاری اختصاص داده شده، تنوع محصولات بالا خواهد بود. علاوه‌بر این، آشنایی همه مغازه‌دار‌ها نسبت به سایر مغازه‌ها نیز نوعی مزیت محسوب می‌شود. در‌این‌صورت اگر مغازه‌ای محصول مورد‌نظر شما را نداشته باشد، به‌طور دقیق می‌تواند شما را برای خرید از مغازه‌ای دیگر راهنمایی کند.

 

معایب خرید از بازار تهران؛ اتلاف زمان برای خرید همه محصولات مورد‌نیاز

محل قرار گرفتن بازار را می‌توان هم به‌عنوان مزیت و هم مشکل آن در‌نظر گرفت. زیرا امکان تردد با خودرو شخصی یا پارک خودرو وجود ندارد. افرادی که قصد راه اندازی عطاری را دارند، باید چند روز را برای پیدا کردن محصولات مورد‌نظر خود صرف کنند. پس از آن باید هزینه‌ای برای ارسال محصول بپردازند. علاوه‌بر این، محصولات عرضه‌شده در بازار تهران محدودیت دارد و گیاهان دارویی کمیاب در این منطقه یافت نمی‌شود. از‌آن‌جایی که همه افراد با یکدیگر آشنا هستند، رقابتی نیز برای ارائه محصولات با‌کیفیت با قیمت پایین وجود نخواهد داشت. علاوه‌بر این، دسترسی به بازار تهران مختص ساکنین این شهر است؛ ولی فروشگاه آنلاین ویترین مارکت بهره‌مندی از امکانات را برای همه کشور فراهم کرده است.

بازار تجریش؛ دسترسی به گیاهان دارویی کمیاب

بازار تجریش در شمال شهر تهران قرار دارد. و دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی و خودرو شخصی نیز امکان‌پذیر است. در این بازار می‌توانید چندین مغازه محصولات عطاری را پیدا کنید. البته قرار‌گیری مغازه‌های عطاری در بازار تجریش به‌صورت پراکنده است و برای مقایسه و مشاهده همه محصولات باید آدرس مغازه‌ها را داشته باشید. البته اگر در کنار گیاهان دارویی، قصد خرید ادویه و سایر محصولات دیگر را نیز دارید، باید به مناطق مختلفی مراجعه کنید. برای مثال، مرکز ادویه در تهران، بازار بزرگ مولوی منطقه ۱۲ است. 

e2d8c8a2-0576-473b-812f-76c76d449f68

مزایا و معایب خرید گیاهان دارویی عمده از بازار تجریش

خرید از تجریش به‌عنوان بازار عمده گیاهان دارویی تهران، مزایا و معایبی دارد. مهم‌ترین مزیت خرید از بازار تجریش، تنوع محصولات و گیاهان دارویی کمیاب است. شما می‌توانید همه محصولات کمیاب را از این بازار تهیه کنید. ولی این محصولات کمیاب معایبی نیز دارد. برای مثال، قیمت بالای گیاهان دارویی در بازار تجریش باعث شده تا فقط بخشی از جامعه توانایی خرید از آن را داشته باشند. علاوه‌بر این، به‌دلیل تعداد پایین مشتریان، برخی از افراد سودجو، محصولات کهنه و بی‌کیفیت را با جدید ترکیب می‌کنند و به قیمت بالا می‌فروشند. آشنایی با اعتبار فروشنده، باعث اطمینان بیشتر در خرید گیاهان دارویی عمده می‌شود. 

دسترسی آسان به بزرگ‌ترین فروشگاه عطاری آنلاین

همان‌طور که گفته شد برای خرید عمده همه محصولات عطاری باید به بازار‌های مختلفی مراجعه کرد. برای مثال اگر در بازار عمده گیاهان دارویی تهران محصول مورد‌نظر خود را پیدا نکردید باید به تجریش نیز سری بزنید. همین امر به‌عنوان بزرگ‌ترین معایب خرید از بازار‌های پر‌تراکم تهران محسوب می‌شود. بزرگ‌ترین فروشگاه عطاری آنلاین به‌نام ویترین مارکت، به متقاضیان راه‌اندازی عطاری این امکان را می‌دهد تا برای تامین محصولات مورد‌نیاز خود، اتلاف وقت نداشته باشند.

علاوه‌بر این، تنوع محصولات ویترین مارکت و تضمین کیفیت آن ضرر و زیان سرمایه‌گذاری را از بین خواهد برد. شما می‌توانید با ورود به سایت ویترین مارکت در هر ساعت از شبانه‌روز،پر‌فروش‌ترین لیست محصولات عطاری و کمیاب‌ترین دارو‌های گیاهی با تضمین کیفیت محصول را می‌توانید از ویترین مارکت خریداری کرده و در کمتر از ۴۸ ساعت، خرید خود را در هر نقطه از ایران و بدون محدودیت دسترسی تحویل بگیرید. 

901cba72-7962-417c-9d2c-887715db890f

تامین محصولات عطاری و گیاهان دارویی از ویترین مارکت

در این مقاله به معرفی چند بازار عمده گیاهان دارویی تهران پرداختیم. خرید از بازار‌های فیزیکی محدودیت‌های بسیاری دارد. شما باید برای خرید هر یک از محصولات مورد‌نیاز خود به یک منطقه از تهران مراجعه کنید. با‌این‌حال در بزرگترین فروشگاه آنلاین ویترین مارکت می‌توانید انواع گیاهان دارویی، چاشنی و ادویه، روغن‌های گیاهی خوراکی و مصرفی و سایر محصولات را با تضمین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب تامین کنید. 

ویترین مارکت در سال ۱۳۹۸ زیر نظر خانواده مقدسی فعالیت خود را آغاز کرد و به فروش عمده و تامین محصولات مورد‌نیاز عطاری‌ها پرداخت. علاوه‌بر این، علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌و‌کار‌های پر‌سود می‌توانند به‌طور مستقیم با کارشناسان ویترین مارکت در تماس باشند و مشاوره کسب‌و‌کار دریافت کنند. شما می‌توانید همین حالا وارد سایت vitrinemarket.com شده تا همه محصولات و خدمات ویترین مارکت را بررسی کنید. علاوه‌بر این شماره تماس ۰۲۱۲۲۹۵۳۵۸۴ پل ارتباطی شما با کارشناسان ویترین مارکت خواهد بود. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

بازار عمده گیاهان دارویی تهران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟